Träning i Falkenberg

Snygga bilder!
Vi var inte så många som körde. Jag filmade lite under körningen som jag kommer att lägga ut sen
R1 #2

Tack så mycket.
Men jag tycker att bilderna blir oskarpa här på sporthoj eller gör jag nått fel när jag lägger in dom ??
På min dator ser mina orginalbilder mycket bättre ut.

Någon fotograf som lyckades fånga en svart Aprilia RSV4 igår? Kan gärna pröjsa en slant för en bild, men då ska jag se snabb ut ;-)

Lyckas ju inte ens locka fram dem med lite deg... Måste varit hägringar vi såg? Helt plötsligt känner jag mig som en posör....eller, nä jag jobbar ju inte på dramaten....!

Vad används bilderna till undrar man ju? Kanske "privata stunder"... Mycket upphetsade bilder på bankörning :tungan

hmmm, var är bilderna från kvällsträningen den 20/6 ?

jag måste ha lite nya bilder som jag kan använda som fäääääjsbookprofilbild och skryta hur långsam jag är i chikanen..!

nån som vet något eller känner någon som känner någon som känner de som tog kort..:tungan

:linslus

Från nu och faktiskt en liten tid tillbaks så finns bilder att finna på rgbfotoifalkenberg.se redan samma kväll som det är träning på Falkenbergs motorbana. (under förutsättning att jag är på banan den dagen då naturligtvis)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT