Träning Gnesta, 24/7

Barrett, kom och testa, betyder det att vi som inte är medlemmar och har löst träningskort (än) får komma och betala och köra den här gången? :confused: Jag känner mig lite knäpp och konfunderad när jag läser vad som gäller på hemsidan. :va

Jag har inte kört motard på över ett år... :gnissla

Barrett, kom och testa, betyder det att vi som inte är medlemmar och har löst träningskort (än) får komma och betala och köra den här gången? :confused: Jag känner mig lite knäpp och konfunderad när jag läser vad som gäller på hemsidan. :va

Jag har inte kört motard på över ett år... :gnissla

Ja precis. Minns jag inte galet vill dom ha 200:-/träningstillfälle. Oavsett så finns det ju god idé att lösa träningskort för den som kommer träna någorlunda regelbundet.

Tyvärr kan jag nog inte komma själv som planerat, utan får hålla mig till garaget och skruva motor :(

:va Jag blir inte riktigt klok på det här, är det 16-20 som gäller? :confused:

Yes, det är ju iaf vad som framgår av sidan och det ska vara de träningstider som gäller. Dock ska man alltid ta kontakt med en kille som heter Pecka innan man åker dit, för är det ingen som ska träna så öppnar ingen heller sas. Han är den från SuMo-sidan som har nyckel.

Lägger inte ut hans nr utan tillåtelse, men PM:ar Borgs nr. Han ska dit o det finns anledning att mötas upp o ha följe dit oxå, då det inte är självklart att hitta annars.

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka