Zmurfen
.
Både gatgrupp samt licens.
Börjar 17.00 -20.00
Kostnad 300kr
Börjar 17.00 -20.00
Kostnad 300kr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zmurfen skrev:Både gatgrupp samt licens.
Börjar 17.00 -20.00
Kostnad 300kr

Hade ju inte räknat med att du skulle köra ändå,du mumlar ju bara om cab o sprit nuförtidenSkutte skrev:Shit pomfritt... har inte blivit helt klar i knoppen än...![]()
Sen suger vädret phett så jag slår opp en ny istället..![]()

Zmurfen skrev:Hade ju inte räknat med att du skulle köra ändå,du mumlar ju bara om cab o sprit nuförtiden![]()

Zmurfen skrev:Hade ju inte räknat med att du skulle köra ändå,du mumlar ju bara om cab o sprit nuförtiden![]()
o kanske glöma för en sekund var jag jobbar så jag kanaske inte hittar dit om 4 veckor Öhhh,regndäck?Skutte skrev:He he he !
Kan vara så att vädret suger phett liksom så det é bättre med ett mobilt tak o extra hjul typ istället för o wobbla runt i regnet...![]()
Sen råkar jag ha sem. o behöver bedöva mitt tragiska livo kanske glöma för en sekund var jag jobbar så jag kanaske inte hittar dit om 4 veckor
![]()

Skutte skrev:He he he !
Kan vara så att vädret suger phett liksom så det é bättre med ett mobilt tak o extra hjul typ istället för o wobbla runt i regnet...![]()
Sen råkar jag ha sem. o behöver bedöva mitt tragiska livo kanske glöma för en sekund var jag jobbar så jag kanaske inte hittar dit om 4 veckor
![]()

Glenning skrev:Och varför har du valt att ha ett tragiskt liv? Gör som oss alla andra...... ha kul.![]()
Skutte skrev:de é ju det jag jobbar på nu i 4 veckor :kocko ska iof försöka o vara körduglig på söndag![]()
Försöka jobba på att ha kul i 4 veckor för att sen ha ett tragiskt liv i 48 veckor. Har jag missat något eller? 
Glenning skrev:Låter som om du har en bra plan.Försöka jobba på att ha kul i 4 veckor för att sen ha ett tragiskt liv i 48 veckor. Har jag missat något eller?
![]()
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!