Träning Falkenberg idag.

Zmurfen skrev:
Både gatgrupp samt licens.
Börjar 17.00 -20.00
Kostnad 300kr

Shit pomfritt... har inte blivit helt klar i knoppen än... :3freak
Sen suger vädret phett så jag slår opp en ny istället.. :fyllisar

Skutte skrev:
Shit pomfritt... har inte blivit helt klar i knoppen än... :3freak
Sen suger vädret phett så jag slår opp en ny istället.. :fyllisar
Hade ju inte räknat med att du skulle köra ändå,du mumlar ju bara om cab o sprit nuförtiden :arsele

Zmurfen skrev:
Hade ju inte räknat med att du skulle köra ändå,du mumlar ju bara om cab o sprit nuförtiden :arsele

He he he !
Kan vara så att vädret suger phett liksom så det é bättre med ett mobilt tak o extra hjul typ istället för o wobbla runt i regnet... :gnissla

Sen råkar jag ha sem. o behöver bedöva mitt tragiska liv :4skrika o kanske glöma för en sekund var jag jobbar så jag kanaske inte hittar dit om 4 veckor :D

Skutte skrev:
He he he !
Kan vara så att vädret suger phett liksom så det é bättre med ett mobilt tak o extra hjul typ istället för o wobbla runt i regnet... :gnissla

Sen råkar jag ha sem. o behöver bedöva mitt tragiska liv :4skrika o kanske glöma för en sekund var jag jobbar så jag kanaske inte hittar dit om 4 veckor :D
Öhhh,regndäck? :va

Skutte skrev:
He he he !

Och varför har du valt att ha ett tragiskt liv? Gör som oss alla andra...... ha kul. :fatta!

Glenning skrev:
Och varför har du valt att ha ett tragiskt liv? Gör som oss alla andra...... ha kul. :fatta!

de é ju det jag jobbar på nu i 4 veckor :kocko ska iof försöka o vara körduglig på söndag :tummenupp

Skutte skrev:
de é ju det jag jobbar på nu i 4 veckor :kocko ska iof försöka o vara körduglig på söndag :tummenupp

Låter som om du har en bra plan. :3freak Försöka jobba på att ha kul i 4 veckor för att sen ha ett tragiskt liv i 48 veckor. Har jag missat något eller? :va

Glenning skrev:
Låter som om du har en bra plan. :3freak Försöka jobba på att ha kul i 4 veckor för att sen ha ett tragiskt liv i 48 veckor. Har jag missat något eller? :va

Fan ! du måste vara Ingenjör eller nått :tummenupp

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard