Träning Falkenberg idag.

Zmurfen skrev:
Både gatgrupp samt licens.
Börjar 17.00 -20.00
Kostnad 300kr

Shit pomfritt... har inte blivit helt klar i knoppen än... :3freak
Sen suger vädret phett så jag slår opp en ny istället.. :fyllisar

Skutte skrev:
Shit pomfritt... har inte blivit helt klar i knoppen än... :3freak
Sen suger vädret phett så jag slår opp en ny istället.. :fyllisar
Hade ju inte räknat med att du skulle köra ändå,du mumlar ju bara om cab o sprit nuförtiden :arsele

Zmurfen skrev:
Hade ju inte räknat med att du skulle köra ändå,du mumlar ju bara om cab o sprit nuförtiden :arsele

He he he !
Kan vara så att vädret suger phett liksom så det é bättre med ett mobilt tak o extra hjul typ istället för o wobbla runt i regnet... :gnissla

Sen råkar jag ha sem. o behöver bedöva mitt tragiska liv :4skrika o kanske glöma för en sekund var jag jobbar så jag kanaske inte hittar dit om 4 veckor :D

Skutte skrev:
He he he !
Kan vara så att vädret suger phett liksom så det é bättre med ett mobilt tak o extra hjul typ istället för o wobbla runt i regnet... :gnissla

Sen råkar jag ha sem. o behöver bedöva mitt tragiska liv :4skrika o kanske glöma för en sekund var jag jobbar så jag kanaske inte hittar dit om 4 veckor :D
Öhhh,regndäck? :va

Skutte skrev:
He he he !

Och varför har du valt att ha ett tragiskt liv? Gör som oss alla andra...... ha kul. :fatta!

Glenning skrev:
Och varför har du valt att ha ett tragiskt liv? Gör som oss alla andra...... ha kul. :fatta!

de é ju det jag jobbar på nu i 4 veckor :kocko ska iof försöka o vara körduglig på söndag :tummenupp

Skutte skrev:
de é ju det jag jobbar på nu i 4 veckor :kocko ska iof försöka o vara körduglig på söndag :tummenupp

Låter som om du har en bra plan. :3freak Försöka jobba på att ha kul i 4 veckor för att sen ha ett tragiskt liv i 48 veckor. Har jag missat något eller? :va

Glenning skrev:
Låter som om du har en bra plan. :3freak Försöka jobba på att ha kul i 4 veckor för att sen ha ett tragiskt liv i 48 veckor. Har jag missat något eller? :va

Fan ! du måste vara Ingenjör eller nått :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back