Träning Falken fredag 19 sept???

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Hur är upplägget? Hur delar man upp folket som är där? Och är det bara hojar? Vilka tider gäller? Är det nåt jag glömt fråga om?

Info mottages tacksamt av ivrig rookie som har tänkt att träna där inför ERF:et på lördag och framför allt för att få lite bantid innan B-racet på Sviestad på söndag

Lugna dig!

Du har redan kört alldeles för mycket i år.

För mycket bantid är inte bra , då blir man snabb och sliter mer däck.

Säsongen är över, hyr en film istället.

Eller så kan vi hyra in Jalle som lite crazy-fucker-stuntare för att ge det hela en edge.
Först har han inga däcksvärmare, sen bromsar han sent, hårt och brutalt på iskalla däck för att slutligen kasta sig platt på framför våra framhjul. Efter att ha valt vad man ska köra på i det läget så är man minsann på hugget om man kommer undan!

Chrille skrev:
Eller så kan vi hyra in Jalle som lite crazy-fucker-stuntare för att ge det hela en edge.
Först har han inga däcksvärmare, sen bromsar han sent, hårt och brutalt på iskalla däck för att slutligen kasta sig platt på framför våra framhjul. Efter att ha valt vad man ska köra på i det läget så är man minsann på hugget om man kommer undan!

Klart man blir på hugget!

Se bara på dig själv, du har ju lyckats väja för mig 2 ggr i år och det resulterade ju i en kanontid sist på Gelleråsen.

Håller dig VAKEN!

Re: han vet...

jorpes skrev:
Prof. Mossberg vet. Han skall vara där...

Jo, när jag väl är där kommer ju jag veta vad som gäller...men jag skulle gärna få reda på NU vad som gäller så man kan PLANERA vilket är min favoritsysselsättning här i livet :rolleyes:

Re: Re: han vet...

ZoulFly skrev:
Jo, när jag väl är där kommer ju jag veta vad som gäller...men jag skulle gärna få reda på NU vad som gäller så man kan PLANERA vilket är min favoritsysselsättning här i livet :rolleyes:

Har du tid med sånt, planera alltså... verkar glammigt det där med universitetsstudier, hemläxor, o spana på föreläsningar... :p

Re: Re: han vet...

ZoulFly skrev:

Det var värst vad noga du blivit med saker och ting... Var där halv fem med tända däckvärmare och fem liter soppa i tanken så ska jag visa dig spåret runt..... :D

Förresten vart tog du vägen? Det var en härlig afton.....

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025