Träning för valmers?

Ska valmers ragga teens?

• Antal röstningar
    0

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ska valmers hänga med OSS ungdommar på teens-jakt på Arena idag eller ska han skruva RR-gixxer?

Vi vill ha med han med så vi kan visa den tokfräscha praktikanten som vi fått på jobbet (87a, viktigt).

Edit: Arena är en krog i Karlstad som alla teens håller till. Vi ska dit ikväll, tokfulla.

Last edited:
Valmers kan behöva ligga lite....

... Själv är jag med i sex inspectors som börjar spelas in imorrn.... synd att Valmers bor så långt bort - annars hade jag lätt legat med honom. Han e ju sååå söt :D

Webspy skrev:
Valmers kan behöva ligga lite....

... Själv är jag med i sex inspectors som börjar spelas in imorrn.... synd att Valmers bor så långt bort - annars hade jag lätt legat med honom. Han e ju sååå söt :D

Valmers är toksöt. Jag bjöd in mig själv till förfest hos han men han sa nej?! Otroligt.

Vem fan hade INTE legat med Valmers?

Alla vi som blivit nypt i rumpan under förarmöte av Valmers räcker upp handen nu!

Hagster skrev:
Ska valmers hänga med OSS ungdommar på teens-jakt på Arena idag eller ska han skruva RR-gixxer?

Vi vill ha med han med så vi kan visa den tokfräscha praktikanten som vi fått på jobbet (87a, viktigt).

Edit: Arena är en krog i Karlstad som alla teens håller till. Vi ska dit ikväll, tokfulla.

Walmers brukar bli så blid o snäll efter han fått följa med ungdomarna på galej... Klart han skall med!

Heja Valmers

Valmers blir Valmet

Har hört att han är så gammal och trött att han borde byta nick till Valmet och logga in på skogsforum istället.

Eftersom Valmers är en gammal surkuk som inser att han aldrig kommer få några teens så kommer han meka hoj istället för att hänga med unghönsen ut. Han är gay helt enkelt.

Where it belongs. OT.
För övrigt har jag inte nuppat med valmers men tanken har slagit mig.

Hagster skrev:
.

Klart som fan han ska med.. får han en bit lamkött kanske han lägger av å vara så förbannat bitter!

Maverick_ou812 skrev:
[Värmlänska mode ON:] Nääääääääääääääääääääh.... Ja e inte bitter ja [/Värmlänska mode OFF]
Fast det ska ju sägas på dalmål för att vara riktigt roligt.

Hagster skrev:
Hur gick det för dig själv med jagandet igår då?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg