Träning E-tuna

Krig

www.krigmxracing.se
Gick med
26 Jun 2010
Hoj
KTM sxf 450, kawaski Kxf 250
är det nån som vet om e-tuna är öppen för träning vilka dagar är det iså fall.har banan nån hem sida där man kan se sånt?

Jag talade med Hasse Weidenius igår om banan i Eskilstuna .
Han skall kontakta Johan i Eskilstuna . Så vi får nog snart höra när de räknar med att öppna banan . De skall visst besiktiga banan först .

A ok. Då får vi vänta o se. Tack för svaret // Kevin

Angående träningar på Gröndal (Eskilstuna)

Jag var ute igår och kollade och jobbade lite med banan, jag tog upp er fråga, det kommer att bli tränings tillfällen med början sista helgen i Maj..
Jag vet att det kan vara långt dit men vi vill att banan ska vara i toppskick, vi håller på med underhåll,säkerhets,lite ombyggnad och lite bling bling (gräs ).
Hoppas att ni uppskattar det som görs på banan och området runt banan, det är ju för er skull ....

Mvh. Gänget runt Gröndal ...

Jag var ute igår och kollade och jobbade lite med banan, jag tog upp er fråga, det kommer att bli tränings tillfällen med början sista helgen i Maj..
Jag vet att det kan vara långt dit men vi vill att banan ska vara i toppskick, vi håller på med underhåll,säkerhets,lite ombyggnad och lite bling bling (gräs ).
Hoppas att ni uppskattar det som görs på banan och området runt banan, det är ju för er skull ....

Mvh. Gänget runt Gröndal ...

Ert engagemang och jobb uppskattas.. :tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

// Thomas

Nu e vi inne i juni. Och jag vill kööra meera. :banana Senaste nytt Pepe, sitter du inne med det?

Inte 100 bekräftat men Gröndal har fått loss pengar för att lägga massa extra asfalt så nu väntar vi bara på de stora maskinerna.
Dock borde väl fortfarande träningslicensen från förra året gälla, om det inte var nån slags kortlicens. Kan tänka att de räknar med att bygga om inför SM så de inte anser att det hinns med träningar före...

Söndags träning

Hej på er alla ..
Lite sent ute med tränings tid (svårt att hitta träningsledare som har tid), men imorgon så har vi tränings tid mellan 09.00-13.00 på Gröndals banan

Välkommna !!!

Gröndals Motorklubb

Hej på er alla ..
Lite sent ute med tränings tid (svårt att hitta träningsledare som har tid), men imorgon så har vi tränings tid mellan 09.00-13.00 på Gröndals banan

Välkommna !!!

Gröndals Motorklubb

Hur kommer träningstiderna att se ut fram till tävlingen 31/7 ??

jag var på gröndal idag och kikade lite, Johan var där och sa att det är träningstider tisdagar 16-21 och söndagar 9-14(9-13 när SMC har knix). Kostar 200:-

aa den var öppen. Tänkte åka dit på tisdag och se om han håller vad han sagt den här gången. Har väntat sen snön försvann på att få åka.

Perfekt, Hinner jag få ihop hojen kommer jag i morgon, ev kan det följa med någon/några till.

Vem kan man kontakta så att man med säkerhet vet att det är träning?

Hej på er ::::

Det blir träning imorgon mellan 17-20 !!!!:tummenupp

Välkommna

Grabbarna i Gröndals motorsportklubb...

okej då hade jag fel om tiderna, tack för rättningen.
Är det blandade fordon på banan samtidigt? Ex. sporthojjar och motard.

Eftersom gruspartiet ska vara öppet låter det spännande isf!

Vi ses där om jag kommer från jobbet i tid...

Hehe ja det kan bli väldigt spännande om dom väljer att åka grusdelen... eller fortsätter den asfalterade delen.. ska vi tillämpa högerregeln då när vi kommer från grusdelen? :banana

Det är en ren Motard träning :tummenupp, det kan ev.vara några stödhjuls åkare oxå :D

Kämpegrejt! Pyser alldeles strax...

Tackar så mycket för dagens träning! Riktigt trevligt.

Hur gick det för killen på 4hjulingen?

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...