Träning A-Torp

IRON MAN

Daniel-#99 Rookie600
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
R6 SuperSport
Jag missade att anmäla mig till träningslägret på A-Torp den 27-28April.
Sista anmälningen var den 13 april.
Har mejlat till ARC men ej fått något svar. Finns det någon här inne som kan fatta ett sådant beslut att jag kan betala in pengarna så att jag är anmäld.
//Daniel

IRON MAN skrev:
2096260 Jag missade att anmäla mig till träningslägret på A-Torp den 27-28April.
Sista anmälningen var den 13 april.
Har mejlat till ARC men ej fått något svar. Finns det någon här inne som kan fatta ett sådant beslut att jag kan betala in pengarna så att jag är anmäld.
//Daniel
Ring Ingelie på kansliet efter 9.00
Tel:0371-16170

Jag ska visserligen inte träna i samma klass som du, (vi blir nog inte lika många) men jag har fått "lov" att anmäla mig vid ankomst.

Jag vill definitivt träna men har juh ingen klass att köra. Skulle man kunna åka i R600 kanske? Har inte kört en meter i år så fort lär det inte gå.

Don Quixote skrev:
2096388 Jag vill definitivt träna men har juh ingen klass att köra. Skulle man kunna åka i R600 kanske? Har inte kört en meter i år så fort lär det inte gå.

Vore nog vettigare att kolla om du får köra med NSB i så fall. R600 brukar ju vara ganska trångt jämfört med NSB. Inte för att jag tror du är ivägen för någon men du får nog ut mer av att köra med de "stora pojkarna". Hur blir det för din del i år förresten, blir det hela superstockserien eller? Har för mig du mumlade lite blåtakt i vintras, men det kanske bara var tillfällig sinnesförvirring.....

Don Quixote skrev:
2096388 Jag vill definitivt träna men har juh ingen klass att köra. Skulle man kunna åka i R600 kanske? Har inte kört en meter i år så fort lär det inte gå.
team cawalli skulle ju ha träning för 1000SEK på måndag och onsdag

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back