Trängselskatt på mc

Passa dig! Det har väl varit snack om liknande atgärder i Göteborg i dom senaste 10 aren ocksa!?!

Kommer ihag att dom ville genomföra sant när jag bodde där -97 till -01.

Sa det kan vara farligt att kasta glas i stenhuset. :tungan :D

:D :D :D Vi är för röda här istan kommer inte ske :arsele :arsele

för övrigt så vet jag inte av en nr plåt är för något är det sånna som man sätter silver tjep över när man kör på sånna där kamera vägar :gnissla

Haha är jag förvånad att DU gav ett så ganomtänkt svar...suck...nej.

Det Peterlan menade och ville få fram i sitt inlägg var väl att man nog borde kalla det för någonting annan än just "Trängselskatt" OM man nu skall belasta mc-åkarna också, för de kan väl knappast bidra till trafikstockningar va:va

Det är troligt att det kommer att kallas vägavgift...:huvet

Ja de rike de har ju råd.

Eller sa var det dom som stal skyltarna. :D

Min erfarenhet är att de är de dyra bilarna som mest åker runt med "kepsar" över reg. plåten samt olika sorts filmer på plåten. Det ligger kanske i blodet att fuska med allt. Ju mer pengar man tjänar ju snålare blir man :confused:

Min erfarenhet är att de är de dyra bilarna som mest åker runt med "kepsar" över reg. plåten samt olika sorts filmer på plåten. Det ligger kanske i blodet att fuska med allt. Ju mer pengar man tjänar ju snålare blir man :confused:

Japp!! Det är samma sak fast på en högre nivå! :tungan Är man rik har man andra resurser att lägga på att snåla med pengar! :D

*/ ?>
Back