Träna häcken?

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date

FreddaGädda

Guest
Jag gick för nåt år sen ner 25 kilo men likt förbannat hade jag då fortfarande för mycket kött på arslet trots att resten var smalt som rep. Och nu när jag har tränat mig 10 kilo tyngre med mat, styrketräning och löpning har jag fortfarande "problem" med detta.

Hur tränar man arslet på ett bra sätt? Utan att behöva köpa total gym 2000

PS. Jag har kortare lårben än andra, det har säkert ett finger med i spelet

Last edited:
Inlines! :fakta

Inte det lättaste nu kanske, men under vår, sommar och höst är det GRYMT bra. Rask promenad i starkt lutande backar är inte helt fel det heller...

hållundan skrev:

Inte det lättaste nu kanske, men under vår, sommar och höst är det GRYMT bra. Rask promenad i starkt lutande backar är inte helt fel det heller...

Testade det där med inlines. Slog mig blodig och eländig :död

Som man har man fläsk på magen och som kvinna har man fläsk på rumpan och höfterna.
Är du kvinna? ;)

Män har också rätt mkt fett på magen, deffa lite bara, kör en attackbantning i 12 dagar och se hur det artar sig.
Är röven fet eller musklig fresten?

NoicE skrev:
Som man har man fläsk på magen och som kvinna har man fläsk på rumpan och höfterna.
Är du kvinna? ;)

Män har också rätt mkt fett på magen, deffa lite bara, kör en attackbantning i 12 dagar och se hur det artar sig.
Är röven fet eller musklig fresten?

Kommer inte på fråga då jag öser i mig kilovis mat om dagen för att bygga resten av kroppen. Det kanske jämnar ut sig när resten av kroppen blir större?
Röven är inte direkt fet men putar för mycket bakåt. Rätt krallig men för mycket underhudsfett. Inte ens "nära döden"-bantning hade någon inverkan på den här pjäsen

Löpning är suveränt för häcken, ut o spring med dig! Annars kan jag rekommendera tennis! Har lirat tennis hela mitt liv och jag har en grymt snygg häck! :hihi

McFille skrev:
Löpning är suveränt för häcken, ut o spring med dig! Annars kan jag rekommendera tennis! Har lirat tennis hela mitt liv och jag har en grymt snygg häck! :hihi

Jag löper jämt :hihi

Muskedunder skrev:
Sickna tider vi lever i :arsele

Finns killar med tjejröv och det finns tjejer med killröv så varför inte.
Att du gör det till ett problem för dig är väl ändån lite väl gay va?

Bästa övningen är ändån knäböj ;)

Muskedunder skrev:
Kommer inte på fråga då jag öser i mig kilovis mat om dagen för att bygga resten av kroppen. Det kanske jämnar ut sig när resten av kroppen blir större?
Röven är inte direkt fet men putar för mycket bakåt. Rätt krallig men för mycket underhudsfett. Inte ens "nära döden"-bantning hade någon inverkan på den här pjäsen

ok, du vet att du får ut mer av en bulk om du har dietperioder?
http://www.google.se/search?hl=sv&q=abcde-dieten&meta=

Jag har provat, med mkt bra resultat.
Men jag försöker inte bli ett monster heller, bara rippad, med lagom muskler.

hållundan skrev:

Fan dillar du om? Inlines funkar i de flesta vädren... :fatta!

Mavve skrev:
Finns killar med tjejröv och det finns tjejer med killröv så varför inte.
Att du gör det till ett problem för dig är väl ändån lite väl gay va?

Bästa övningen är ändån knäböj ;)

"Meh hallå" jag är 19 år.
Lagar du din mat dåligt med flit för att "det finns äcklig mat"? :fatta!

Är jag då gay i det avseendet så är jag det med glädje. Så länge jag vet med ärlighet att det är brudar jag spanar på i övrigt :)

Last edited:
Muskedunder skrev:
"Meh hallå" jag är 19 år.
Lagar du din mat dåligt med flit för att det finns äcklig mat? :fatta!

Läser inlägget om o om igen men fattar inte vart du vill komma?

Du är 19 fattar jag och är det mer okej att bete sig gay då?

Lagar mat på ett dåligt sätt???? :va
Utveckla tack.

Mavve skrev:
Läser inlägget om o om igen men fattar inte vart du vill komma?

Du är 19 fattar jag och är det mer okej att bete sig gay då?

Lagar mat på ett dåligt sätt???? :va
Utveckla tack.

:D Ungdomar är allt annat än kända för att inte vara fåfänga. I dessa dagar står många killar lika lång tid framför spegeln som tjejer i allmänhet.
Utseende är om jag uppfattat det rätt generellt viktigare för unga än för äldre.

Om man är en kille med tjejhäck så behöver det inte betyda att man vill ha det så. Man vill ha det på ett annat sätt. Bah! varför skriver jag ens det här? Du hajar ju, du är bara ute efter att ifrågasätta :mad:

God natt Mavve

Muskedunder skrev:
:D Ungdomar är allt annat än kända för att inte vara fåfänga. I dessa dagar står många killar lika lång tid framför spegeln som tjejer i allmänhet.
Utseende är om jag uppfattat det rätt generellt viktigare för unga än för äldre.

Om man är en kille med tjejhäck så behöver det inte betyda att man vill ha det så. Man vill ha det på ett annat sätt. Bah! varför skriver jag ens det här? Du hajar ju, du är bara ute efter att ifrågasätta :mad:

Ja, nu förstår jag - hur DU tänker och jag är inte ute efter att provecera eller ifrågasätta dig onödigt.

Åk inlines, det har format min sweeta ass :cool:
Kan du inte åka inlines så ska du lära dig! DU SKA! :fatta!

Det finns vissa maskiner på mitt gym som går under namnet "kärringmaskin" "hockeybögs övning" "den där får man bara tight röv av.....har inte provat eftersom min coach äter min hjärna då :hihi
Men det ska tydligen vara bra för arslet....kan kolla vad dom heter och posta om du vill.
Själv har man ju en bakdel som Nurejev så det är inget jag behöver tänka på....lycka till!!

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt