Träffas o köra (125cc)

Biifer skrev:
Frågan är bara om din hönda orkar hänga på. :näsblod
Tycker Sveavägen, donken skulle sitta finfint som en samlingsplats.

Jo donken det är perfa ställe att träffas på.

Sen kan vi åka på någon avskild plats så kan itacha få styla lite när han försöker köra på bakhjulet :hihi .

NSR_Martin skrev:
Frukta ej, jag kommer o gör dig sällskap i sommar :hihi , du va ju tvungen o jobba förra sommaren när jag o zpeppy va i götet, men det blir nog med stor säkerhet iår igen, jag gillar göteborg... :tummenupp Är ju bara en och en halv timme dit...

JA, synd att jag blev upptagen förra året! det var lite ledsamt, men men thats life...
men snacka med mig innan ni åker upp, för jag vill nog åka med! :) :banana

marcus_136 skrev:
Jo donken det är perfa ställe att träffas på.

Sen kan vi åka på någon avskild plats så kan itacha få styla lite när han försöker köra på bakhjulet :hihi .

Alla vill se mig - Wheeliegurun - in action!

Miss_Orchidee skrev:
JA, synd att jag blev upptagen förra året! det var lite ledsamt, men men thats life...

Braaa!!!! Då räknar jag med dig! Har sovplats om du vill :wiggle

Miss_Orchidee skrev:
Om det inte blir sånt SKITERVÄDER det va hela jäkla sommaren iår så lär vi nog åka till götet flera gånger, kanske jag sa innan iofs, men om vi ska bege oss till stockholm kunde du ju haka på oss påvägen upp, kanske det du tänkte iofs...

NSR_Martin skrev:
Om det inte blir sånt SKITERVÄDER det va hela jäkla sommaren iår så lär vi nog åka till götet flera gånger, kanske jag sa innan iofs, men om vi ska bege oss till stockholm kunde du ju haka på oss påvägen upp, kanske det du tänkte iofs...

Haka på OSS.. :D

Jag har varit å kört i Swe någar fåtal gånger men aldrig längre än te Uppsala.
Kommande sommar har jag planerat att fara te Sthlm och uppsala några gånger och jag undrar om det är någon här som skulle knna tänka sig att köra med mig då eftersom jag inte är så "hemma" i dom trakterna.
Eller är ni rädda att bli dragna av en glidare??

NSR_Martin skrev:
Nej, vi är inte sånnadär moppefuckon som glidarsläktet... :7peta
E du inte?.. :rofl
Skulle föresten kunna tänka mig åka med till stockholm.. jag plockar upp dig på vägen förbi jkpg då :tummenupp får ta och provköra hojen ordentligt så det inte blir några motorhaverier på vägen dit :hihi

StewOo skrev:
Jag har varit å kört i Swe någar fåtal gånger men aldrig längre än te Uppsala.
Kommande sommar har jag planerat att fara te Sthlm och uppsala några gånger och jag undrar om det är någon här som skulle knna tänka sig att köra med mig då eftersom jag inte är så "hemma" i dom trakterna.
Eller är ni rädda att bli dragna av en glidare??
Jag har visserligen aldrig kört en glidare men jag har svårt o tro att den hänger på andra 125:or. Speciellt i de lite kurvigare delarna. Men om du känner/tror att du verkligen kan hänga på så är du välkommen.

philsson skrev:
E du inte?.. :rofl
Skulle föresten kunna tänka mig åka med till stockholm.. jag plockar upp dig på vägen förbi jkpg då :tummenupp får ta och provköra hojen ordentligt så det inte blir några motorhaverier på vägen dit :hihi
Vart ligger Sävsjö?

Biifer skrev:
Jag har visserligen aldrig kört en glidare men jag har svårt o tro att den hänger på andra 125:or. Speciellt i de lite kurvigare delarna. Men om du känner/tror att du verkligen kan hänga på så är du välkommen.

jag kan ju bara säka det att om jag ställer bakstätarna på hårdaste och fäller upp orginal fotpinnarna så kan jag lägga ner den tills ljuddämparna tar i och det brukar behöva våldas rejält då=) klarar av att ta rondeller i 70 typ.
jag ha dragit en RG och en NSR på vägarna runt mig här hemma i skogen.=)

edit: och en TZR innne i stan=P

jag häger med och åker lite hoj jag med om man får.. bor ju ganska nära sthlm :)

//NR:7

Biifer skrev:
Hört talas om att vänta...? ;)
Inte så farligt om nån kör lite saktare, man kommer inte efter så extremt mycket heller. Men om alla är likasinnade och kör sporthoj gör ju det hela mycket roligare... Eller offroad, då en sådan hoj är byggd för att köras fort med, går ju åka undan med dom på asfalt oxå... Älskar man att pressa på kurviga vägar med custom ska man nog tänka över sitt hojval...

NSR_Martin skrev:
Hört talas om att vänta...? ;)
Inte så farligt om nån kör lite saktare, man kommer inte efter så extremt mycket heller. Men om alla är likasinnade och kör sporthoj gör ju det hela mycket roligare... Eller offroad, då en sådan hoj är byggd för att köras fort med, går ju åka undan med dom på asfalt oxå... Älskar man att pressa på kurviga vägar med custom ska man nog tänka över sitt hojval...
Vänta? På en custom? Du måste skojja.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...