Träffar svärföräldrarna om 10 min...

Klingan

För kännedom!
Gick med
28 Jul 2004
Hoj
KTM 625 SXC
SHIT!

Jag har dejtat en tjej i 2 veckor och jag är redan medbjuden på lunch med hennes föräldrar... Till saken hör att jag är 8 år äldre än henne, hon fyllde 22 i måndags... :hihi

Tvungen att skriva av mig för jag börjar bli hyfsat nervös! :3freak

Fazer75 skrev:
SHIT!

Jag har dejtat en tjej i 2 veckor och jag är redan medbjuden på lunch med hennes föräldrar... Till saken hör att jag är 8 år äldre än henne, hon fyllde 22 i måndags... :hihi

Tvungen att skriva av mig för jag börjar bli hyfsat nervös! :3freak

Good luck m8 :D

Inte för att göra saken värre för dig, men...

Peddo! :D

;)

Äsch, det är väl inget att vara nervös för? Ni är båda vuxna människor (den ena mer än den andra) :rolleyes: och så länge ni tycker om varandra kvittar väl allt annat?

Fazer75 skrev:
Till saken hör att jag är 8 år äldre än henne,

Min farmor är 12 år äldre än sin gubbe så åldern är rätt obetydlig.. Hade iofs sett rätt illa ut om DU varit 22 och hon 14!

....Slappna av bara... De flesta svärföräldrar är hyggliga. Var bara lugn och artig utan att vara överdriven åt något håll.
Iofs kan svärfar vara lite mulen i början. Han vet ju trots allt vad du vill göra med hans dotter!
:tungan

Jösses. Föräldramiddagar betyder ju ingenting. Efter ett tag har man varit på så många att man glömmer bort dem. Hennes föräldrar väntar sig knappast att ni ska vara tillsammans i evighet. De flesta förhållanden tar ju slut.

Nu känns det mycket bättre, va? :D

Du är 22 och hon 14? Var bara dig själv. Det är bäst. Försök inte göra till dig för de. Det är dottern som ska älska dig, inte hennes föräldrar. Det är oviktigt vad de tycker om dig. :)

korvgubbe skrev:
Hon är 22.. Hade hon varit 14 hade det varit olagligt.. Iaf att göra mer än hålla handen!

Jag skojade bara:D Läste lite snabbt.. Sorry! :pannkyss

Men dåså! Vad är problemet?

Det skiljer 19år på mina föräldrar!:fakta

Att vara lite nervig är nog bara bra, tecken på att man är frisk....

Hoppas att det gick bra!/Fil. Kand. rörmok

MikkE skrev:
Hur har det gått då!?

Antingen sitter de i bastun med konjak å cigarrer å sånt och skrockar som aldrig förr, eller så håller svärfar på att dra i gamla kontakter för att få fram någon som kan hjälpa honom dumpa en kropp... :D

Last edited:
Jag känner tjejen i fråga. Hennes päron är lugna.
Träffade förövrigt killen i kväll, han var också lugn.

:va hmmm är det så att killar blir mer nervösa för att träffa svärföräldrar än tjejer?
Själv har jag aldrig vare nervös när jag har träffat killens föräldrar men jag vet att en del av killarna har vare det...varför blir man nervös över det?
Är det så att jag är så ko lugn att jag itne reagerar eller så är det kanske en annan anledning vi inte ska gå in på :crash :rodnar

Kanske lite :felämne men vart nyfiken :rolleyes:

Kakan skrev:
varför blir man nervös över det?
Det beror nog på att hennes far spänner ögonen i en och granska en. Han vet att man vill befläcka hans dotter och leda in henne i mörkret...

Killars mammor ser på ungefär samma sätt på sina blivande svärdöttrar också.

:rolleyes: hade jag inte tänkt på :D men du har en poäng där :)

Esquire skrev:
Det beror nog på att hennes far spänner ögonen i en och granska en. Han vet att man vill befläcka hans dotter och leda in henne i mörkret...

Killars mammor ser på ungefär samma sätt på sina blivande svärdöttrar också.

Killens pappa tittar på den blivande svärdottern "Undra om dom har nuppat än?"

Tjejens pappa tittar på den blivande svärsonen och undrar samma sak, men utan att flina dumt...

Jag vet inte, kalla det könsdiskriminering, men man är nog mer rädd att dottern ska råka illa ut, träffa ett svin och kanske få stryk i smyg av honom.
En son, då gör man bedömningen "fan hon ser ju ut som ett skåp, tom i huvet verkar hon också vara, men hon kanske är bra på att kn*lla"...

Vad är det som är så farligt med att träffa föräldrarna efter 2 veckor?
Om man är ihop med nån är man väl det för att det ska vara livet ut, eller? Annars känns det ju rätt så meningslöst...

Just my 0.02$

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...