Träffar och samåkningar!

Japp, den här tråden liksom resten av Örebro är dött på hojfronten :) Vi får styra upp något vi som kommer utifrån (vet iofs inte om du gör det) och är vana vid aktiviteter på/via sporthoj :tungan
Jag har förvisso gjort en in och utvändig tvätt :va av hojen och dragit nåt gammalt över den och i brist på tvättmöjligheter känns det inte som att jag har lust att skita ner den igen innan vintern. Ska även flytta snart så det känns som "lite tid, mycke å göra" :)

Japp, den här tråden liksom resten av Örebro är dött på hojfronten :) Vi får styra upp något vi som kommer utifrån (vet iofs inte om du gör det) och är vana vid aktiviteter på/via sporthoj :tungan
Jag har förvisso gjort en in och utvändig tvätt :va av hojen och dragit nåt gammalt över den och i brist på tvättmöjligheter känns det inte som att jag har lust att skita ner den igen innan vintern. Ska även flytta snart så det känns som "lite tid, mycke å göra" :)

Ja vi får ta nya tag i vår!

Ja funderar på o ställa av hojjen jag med..blåser o regnar varje dag nu ju:mad:

Denna tråd ska jag följa som en blodigel nu kommande säsong för att hålla ett öga på åkningar m.m (Vilket jag hoppas det kommer bli en del) =) !

Tänkte jag skulle posta både här och i Örebro/Karlskoga-forumet och se om man kan få svar.
Jag ska upp till Arboga/Västerås nu i sommar under Powermeet-veckan och kanske även veckan innan för att ha fest med några arbetskamrater.
Hade varit trevligt att träffa några likasinnade när man ändå bemödat sig med att ta hojen upp.
Hänger gärna med om ni har en körning då.

Hallå! Ska vi få någon fart på forumet iår? Jag har ny räcer! Samling Jet aspholmen imorgon kl 15.00

Hahaha inte lätt att se när man avverkar en kilometer var tolfte sekund :D

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...