Träffar och samåkningar!

Dags att dra ihop ett gäng moppar nu, med lite rejs, lek och annat kul. Kanske tända en grill efter?

Låter helt rätt!!!:tummenupp

För de som är trötta på Fellingsbrovägen kan jag tipsa om grym väg som vi tog igår: Ö-o- Odensbacken-Kilsmo-Brevens Bruk-Högsjö-Vingåker.

Last edited:
Låter helt rätt!!!:tummenupp

För de som är trötta på Fellingsbrovägen kan jag tipsa om grym väg som vi tog igår: Ö-o- Odensbacken-Kilsmo-Brevens Bruk-Högsjö-Vingåker.

Svinrolig!!

Och åka hoj å grilla låter inte helt fel! det är ju rätt smutt vid laxsjöarna... får fixa nån frivillig som kör bil :tummenupp

Åkte du vid netonet idag vid ca halv två tiden? :D

Det gjorde jag :) Var och hälsade på polaren som jobbar där, som håller på med kortet, eller ja han har skaffat tillstånd men är jävligt seg på att boka riskettan, jag försöker skynda på han genom att locka han med hojåka :D

Det gjorde jag :) Var och hälsade på polaren som jobbar där, som håller på med kortet, eller ja han har skaffat tillstånd men är jävligt seg på att boka riskettan, jag försöker skynda på han genom att locka han med hojåka :D

Haha, okej :) Då var det dig jag såg alltså, då vet jag hur du ser ut på vägarna :D

JAHAA!! hur ser det ut IDAA!!finns det nå FOLK SOM SKA ÅKA!!eller ska ALLA SITTA HEMMA Å TRÅKA!! ser ju ut å bli fint i SKYN! man kanske skulle dra ner på BYN!! TANKA TANKEN FULL!! , Köpa några REDBULL!! sen iväg på sina 2 HJUL!! det är ju så förbannat KUL!! Vore kul å bli FLERA!! kanske käglan grilla MEDMERA!! hoppas några är PÅ!! men nu måste jag GÅ!! kaffebryggan är FÄRDIG!! FAN, denna dag blir HÄRLIG!!

JAHAA!! hur ser det ut IDAA!!finns det nå FOLK SOM SKA ÅKA!!eller ska ALLA SITTA HEMMA Å TRÅKA!! ser ju ut å bli fint i SKYN! man kanske skulle dra ner på BYN!! TANKA TANKEN FULL!! , Köpa några REDBULL!! sen iväg på sina 2 HJUL!! det är ju så förbannat KUL!! Vore kul å bli FLERA!! kanske käglan grilla MEDMERA!! hoppas några är PÅ!! men nu måste jag GÅ!! kaffebryggan är FÄRDIG!! FAN, denna dag blir HÄRLIG!!

jag rullar ut nån gång,
vet dock inte när :confused:

hahha älskar när du skriver, man blir ju rätt sugen :D

jag rullar ut nån gång,
vet dock inte när :confused:

Stortorget 17.30?

Jag rullar ut vid 16 men ska till carlbarks o fixa nya handskar. Vet att det är ett par som ska ut o öva bakhjulsåka imorgon också,

Kanske skulle ge sig på att försöka få dit ett par motardfälgar på KTMen så man kunde ta o hänga på en sväng nåndag...

hahha älskar när du skriver, man blir ju rätt sugen :D

Stortorget 17.30?

Jag rullar ut vid 16 men ska till carlbarks o fixa nya handskar. Vet att det är ett par som ska ut o öva bakhjulsåka imorgon också,

:tummenupp

hola!!! Fasn letar åxxo handskar:) nu åker jag runt i nå jäfla gundesvan vantar! Har aldrig vart ut till carlbarks! kanske kunde hänka på dig? Ska ut med fruntimmret å shoppa lite krubb mm nu på dagn men hinner jag så tar jag mig till torget 1730 da....hej hej

Va falls! Är ni ute och åkte något eller? Sitter ju på jobbet och bara längtar ut till hojjen! :(

Ajjamen! Kul att få träffa lite mer folk :) Råttan och Jidde var ruggigt vassa på bakhjulet, kul som fan att se! Skulle vara kul att se mer som åker sporthoj på bakhjulet.

imorrn åker jag om väderfanskapet tillåter!

Ja det var kul idag även om man inte körde själv. Känner inte att jag har så bra kontroll på hojen i allmänhet att jag vill öva bakhjulsåkning, men jag blev fan sugen. Skulle va kul o se råttan o jidde på sporthoj på bakhjulet, fast man skulle väl inte hinna reagera innan de var borta isf...
Har nån bild/film att dela med sig av så hör av er alt lägg upp för alls. Skulle va riktigt nice!

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!