Träffar och samåkningar!

Tänkte ta hojen till jobbet imorgon och är sugen på en tur på eftermiddagen/kvällen. Någon som är sugen runt 17-17:30?

ja hänger på! var träffas vi?

edit: ska man fota nåt eller?

Last edited:
Back from en runda till fellingsbro och lite glid på stan

Hittade en Svart honda CBR liggandes i sista långa kurvan innan man kommer till fellingsbro. Den stod upp dock och var inte så illa tilltyggad. Vem är det som gått omkull? :(

Bifogat

• DSC00835.jpg
    DSC00835.jpg
    248.5 KB · Visningar: 49
Last edited:
Såg inget roligt ut med CBRen.

I övrigt får jag tacka för en trevlig tur på Käglan, liiiite för varmt men otroligt skojigt.
Hoppas det blir fler åkningar innan säsongen är slut. :)

Kommer nog ta hojen till karlskoga en sväng idag sen ut och glida om vädret håller sig fint. Någon som tänkt köra ikväll

Last edited:
Back from en runda till fellingsbro och lite glid på stan

Hittade en Svart honda CBR liggandes i sista långa kurvan innan man kommer till fellingsbro. Den stod upp dock och var inte så illa tilltyggad. Vem är det som gått omkull? :(

Undrar om det var IDIOTEN som prejade honom oxå :S

Var väl mest så att två av de som åkte i torsdags upplevde det som att en bil siktade på de vilket innebar rejäla undanmanövrar. Åkte bakom en av de drabbade men lyckades missa situationen så jag kan inte säga så mycket mer.

Var väl mest så att två av de som åkte i torsdags upplevde det som att en bil siktade på de vilket innebar rejäla undanmanövrar. Åkte bakom en av de drabbade men lyckades missa situationen så jag kan inte säga så mycket mer.

det var inte en upplevelse.. när jag tittade upp girade bilfan rätt emot mig.. hoppas bara jonny å niklas listar ut vad det är för en jävla idiot :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

det var inte en upplevelse.. när jag tittade upp girade bilfan rätt emot mig.. hoppas bara jonny å niklas listar ut vad det är för en jävla idiot :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Var det din hoj som stod i skogen alltså? Fy fan va less man blir:huvet

Hur illa gick det, skada du dig? Hojen såg mest ut att ha fått plastskador kanske lite sne gaffel? Men skenet kanske bedrog...

Nej inte jag som tur var... men det skilde väl 15-20 cm mellan mig å bilen...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman