Träffar och samåkningar!

Du kan hänga på ifall det blir något i veckan/helgen! Hört rykten om 15grader

Han pratar nog med sig själv!!
Näe dags å lägga sig å läsa lite Mötley Crüe bok..... vettiga krappar de där

Spelar ju ingen roll, din skithög slirar ju på "koppen" ändå! haha
Den kör ju ialf ifrån din skithög fast jag har slirande koppling. So fuck of and die.
Sen satan vad jag låg på varvbryt med den 900cc moppe.

Ge mig nu min nyckel så jag kan fixa kopplingen:mad:

Last edited:
Den kör ju ialf ifrån din skithög fast jag har slirande koppling. So fuck of and die.

Vilken skithög menade du? kör du ifrån en r1a 2004, med din hemma plastade roddbåt så blir jag imprest :gnissla

Men visst om du drevar tillräckligt mkt så kanske du hänger med upp till 200km/h gubben :)

*glömde* Fuck of and die tuffing :pannkyss

Vilken skithög menade du? kör du ifrån en r1a 2004, med din hemma plastade roddbåt så blir jag imprest :gnissla

Men visst om du drevar tillräckligt mkt så kanske du hänger med upp till 200km/h gubben :)

*glömde* Fuck of and die tuffing :pannkyss
Ja då vill jag se dig åka på din -04 som går bra? Den häcken som rullar och som du åka med.
muahaha.

Ja då vill jag se dig åka på din -04 som går bra? Den häcken som rullar och som du åka med.
muahaha.

Gick det bra att sammanfatta din mening? svenska 2! ungefär som din motorcykel körning :tuttar

Yes 04:an går hur bra som helst, inga som helst fel nya motorkåpor och ny olja. :yoparty 185hk baby!

Precis som du skrev så funkar ju inte ens din egna hoj då den slirar på koppen. :D
Eller har du blivigt senil? :va :pannkyss

*glömde nästan* MUHAHAHAHA

Gick det bra att sammanfatta din mening? svenska 2! ungefär som din motorcykel körning :tuttar

Yes 04:an går hur bra som helst, inga som helst fel nya motorkåpor och ny olja. :yoparty 185hk baby!

Precis som du skrev så funkar ju inte ens din egna hoj då den slirar på koppen. :D
Eller har du blivigt senil? :va :pannkyss

*glömde nästan* MUHAHAHAHA

För det första var det 2 meningar, . ! ? avslutar en mening, bara så du vet det i fortsättningen.

Grattis att den startar, bara kåpor, styren osv kvar innan den rullar:tuttar

Min retta rullar kalas med ny castrol, så nu nyper den som den ska, finns fler garage nycklar än den du lagt beslag på.:tuttar

Se nu till att få din cr fungerade så vi kan åka på lör.

Ps. se nu till att du läser igenom din meningsuppbyggnad och hur du bryter mitt i meningar mm. Ds.

Last edited:
För det första var det 2 meningar, . ! ? avslutar en mening, bara så du vet det i fortsättningen.

Grattis att den startar, bara kåpor, styren osv kvar innan den rullar:tuttar

Min retta rullar kalas med ny castrol, så nu nyper den som den ska, finns fler garage nycklar än den du lagt beslag på.:tuttar

Se nu till att få din cr fungerade så vi kan åka på lör.

Ps. se nu till att du läser igenom din meningsuppbyggnad och hur du bryter mitt i meningar mm. Ds.

haha får jag då fråga,, varför du skrev ? och sedan började med en stor bokstav? låter väldigt klokt. :va

Jahaja, så du hade fler nycklar trots ditt tjat? :näsblod ljugarn!.

Ska fixa xrossen så jag kan köra ifrån dej. :yoparty

ps. se nu till att du använder svenska meningar så jag kan förstå vad du menar.
Alltså börja med stor bokstav efter "punkt". ds

Last edited:
Last edited:

jag kör ifrån er med min minimoto hahaha skit ner er svenska 17 is the shit :tummenupp :D :arsele

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti