Träffade polisen i kväll!!

Dennis750

Sommaren är kort
Gick med
21 May 2003
Hoj
En röd R1a
Träffade polisen ikväll när jag var ute med GSXR:en. Vi var tvungna att ringa efter polisen pågrund av en sak. Jag började småprata lite med polisen då han sa att såna som dig är det svårt att få tag på. Frågade då om det var många som drog och han svarade då att, annars är dom dumma. Han gav mig också rådet att inte åka hem med hojjen utan ta taxi sista biten eftersom dom antagligen kommer att stå och vänta utanför bostaden. Vissa poliser är underbara :tummenupp .
Så nu vet vi vad vi gör nästa gång.

Dennis750 skrev:
Träffade polisen ikväll när jag var ute med GSXR:en. Vi var tvungna att ringa efter polisen pågrund av en sak.

Med risk för att vara nyfiken, men varför ringde ni dom då?? :confused:

För, en polis har väl några fler uppgifter än att haffa oss hojåkare =).....

Men visst, han verkade ju va jävligt reko iaf :tummenupp

Berätta nu hela historien så att vi vet varför ni ringde och vem som väntade utanför bostaden och isf varför :D :hej

Han menade nog att polisen väntar utanför hans bostad om han försökt dra snuten med hojen.....tror jag, annars är det nån annan som väntar där och han blev skraj och ringde polisen som sa åt honom att ta taxi.... eller nåt. :p

Mell skrev:
Han menade nog att polisen väntar utanför hans bostad om han försökt dra snuten med hojen.....tror jag, annars är det nån annan som väntar där och han blev skraj och ringde polisen som sa åt honom att ta taxi.... eller nåt. :p

Ja det där var ju glasklart! :D :D :D :D

ni hajar inte det här, det var på grund av en sak som polisen var hemma framför hans dörr. Polisen åkte taxi sista biten annars var han dum.
Där står han och ger råd och småpratar innan han drog för han är svår at få tag på.

Silwer skrev:
ni hajar inte det här, det var på grund av en sak som polisen var hemma framför hans dörr. Polisen åkte taxi sista biten annars var han dum.
Där står han och ger råd och småpratar innan han drog för han är svår at få tag på.

hahahahahahaha!!!

Silwer skrev:
Muuuhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :bow

Hej!! Är ni dumma eller spelar ni bara. Vi åkte till Mc Donalds för att äta. Där utanför satt det två påtända personer i en bil. Dom skrek och slogs med varandra. Problemet var att dom hade en flicka i fem-sex års åldern med sig, vilket vi tyckte var mycket olämpligt. Det var då som polisen och jag började småprata och han sa att det var vanligt att hojåkare drog ifrån snutarna. Han tyckte också att hojåkaren vore dum om han stannade. och om man nu någon gång drar ifrån en snutbil så sa han att man inte skulle åka hoj ända hem eftersom poliserna antagligen står utanför bostaden, om dom nu hunnit se regnr.
Jag skiter fullständigt i om folk knarkar men jag kan aldrig tollerera att barn drabbas...
Hoppas nu någon förtår vad jag skriver :fakta
Om inte så gör jag ett nytt försök :tummenupp

Dennis750 skrev:
Hej!! Är ni dumma eller spelar ni bara. Vi åkte till Mc Donalds för att äta. Där utanför satt det två påtända personer i en bil. Dom skrek och slogs med varandra. Problemet var att dom hade en flicka i fem-sex års åldern med sig, vilket vi tyckte var mycket olämpligt. Det var då som polisen och jag började småprata och han sa att det var vanligt att hojåkare drog ifrån snutarna. Han tyckte också att hojåkaren vore dum om han stannade. och om man nu någon gång drar ifrån en snutbil så sa han att man inte skulle åka hoj ända hem eftersom poliserna antagligen står utanför bostaden, om dom nu hunnit se regnr.
Jag skiter fullständigt i om folk knarkar men jag kan aldrig tollerera att barn drabbas...
Hoppas nu någon förtår vad jag skriver :fakta
Om inte så gör jag ett nytt försök :tummenupp

Asså, när de slogs påtända så stod du och shitchattade med polisen istället för att ingripa.....
Om man inte har garaget hemma då, får man gå sista biten i sina skinnkläder utan att bli haffad(?)!

Tolerera heter det och inte nåt annat bajsord :D

Fan va jag e jobbig....

750RR

Två påtända snutar satt och slog en liten flicka på Mc´Donalds när du stod och småpratade med någon i en bil.

Hur såg du det om du stod utanför?

Gustav1 skrev:
Två påtända snutar satt och slog en liten flicka på Mc´Donalds när du stod och småpratade med någon i en bil.

HAHAHA !!! :tummenupp
Å herregud........ :skrämd

:D :crash :rock

Dennis, de är så här dryga alltjämnt så du behöver inte fundera över om de är elaka mot dig eller så. Det bara funkar så helt enkelt :D

Fan, läste tråden igen och nu sprutar t¨årarna! Tur att några kan bjuda på ett gott skratt ibland iaf

Gustav1 skrev:

Haha, detta har potential att bli en väldigt bra tråd!!

OT: :rolleyes: Bra att du ringde snuten. :tummenupp

Skönt med höga ribbor.

Men alltså seriöst.

Det var alltså två påtända poliser, som slogs med en knarkare, som hade ett barn i famnen?
Samtidigt var den andra knarkaren bredvid och rånade McDonalds, medans du uppehöll personalen?

Ursäkta om jag säger det men, det låter som en riktigt rövarhistoria asså.

//Fredda

Jag kunde ge mej fan på det! Den där jä**a Ronald McDonald, jag har alltid tyckt han sett skum ut! Att han knarka det förstod jag, men att han dessutom slog små barn.. :mad: Om han till råga på allt ska stå å vänta på en utanför huset, då tycker jag det gått för långt....

*/ ?>
Nyheter
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!