Träffa tjej skola???

Fresa

Ska väl ta kortet nu när man sålt hojen
Gick med
3 May 2004
Hoj
Längtar efter 1000 cc
Finns det någon sådan?? jag skulle behöva det.
Jag är så less att alltid gå på fester ensam o höra allas kommentarer eller att ständigt sitta ensam hemma och kolla på film m.m .
Och varför vill alla tjejer ha en kille som inte har haft många tjejer men han måste vara erfaren och ha långa förhållanden i bakfickan.
Krogen e inte riktigt min grej heller så har ni några förslag???

Tjejer finns ju överallt, du har ju jämt möjligheter.
Matkassörska, max/sibylla personal, statoilkassörska, städpersonalen på jobbet, croupier (iofs var hon på krogen).

Men det är några :tuttar som jag inte plockat upp på krogen.

Var glad trevlig och framförallt dig själv.

edit: dina polare som har tjejer då har inte dom nån singelkompis som dom kan släpa med på nån fest till dig ?

Last edited:
Långa farbron skrev:
Föreningar,olika evenemang,kurser.

Eller varför inte testa nätet ?

Kvinnor är inte alltid logiska,därför.

Har testat nätet men antingen är jag usel på presentationer eller så e det nåt annat, och på nätet så vill ju alla tjejer ha en sån där vältränad kille utan bekymmer m.m :(

Cyberdog skrev:
Har testat nätet men antingen är jag usel på presentationer eller så e det nåt annat, och på nätet så vill ju alla tjejer ha en sån där vältränad kille utan bekymmer m.m :(

Skulle alla kvinnor vilja ha det så hade ta mig fan alla kvinnor varit singlar.

Vad stolt över dig själv och den du är istället ,bry dig inte om alla vältränade killar.

Vad har dom som du inte har bortsett ifrån några kilo mer muskler som försvinner den dagen dom slutar träna ?

Cyberdog skrev:
Jag är så less att alltid gå på fester ensam o höra allas kommentarer eller att ständigt sitta ensam hemma och kolla på film m.m .
Och varför vill alla tjejer ha en kille som inte har haft många tjejer men han måste vara erfaren och ha långa förhållanden i bakfickan.

jag har träffat de flesta av mina kärlekar på nätet, men jag tror egentligen mer på att träffas på nåt mer opretentiöst webställe(chatter främst) som har mer med intressen att göra än rena raggställen. men vafan, det funkar säkert med såna också.
vad gäller såna presentationer så tror jag på en ärlig och avslappnad presentation. skriv att du är kass på att skriva presentationer och att du på intet sätt är perfekt, men att du är en bra person(om du nu är det ;) ) som längtar efter nån att vara nära och så. sånt gillar tjejer.
humor, uppriktighet, att du visar ett genuint intresse för tjejen, tjejer blir som vilda i killar som lyssnar och frågar.
försök också att itne stressa up dig typ "jag kommer ALDRIG träffa nån", för dels är desperation inte så atraktivt och dels kommer du bara må dåligt av det.
anledningen till att tjejer vill ha killar med få och seriösare förhållanden bakom sig är för att han då troligen är mer inne på seriösa förhållanden och "vet" lite mer hur sådana funkar. ett lite säkrare kort om man är ute efter ett seriöst förhållande alltså. men jag tror inte att många har detta som krav, inte om killen i fråga verkar seriös osv.

lycka till! :tummenupp

Last edited:
Clara skrev:
jag har träffat de flesta av mina kärlekar på nätet, men jag tror egentligen mer på att träffas på nåt mer opretentiöst webställe som har mer med intressen att göra än rena raggställen. men vafan, jag har aldrig testat spray date eller nåt sånt, gör ett försök och låt oss höra om det funkar.
Jag har inte lyckats iaf :(

Känns som om vi har samma problem :( Jag hatar att vara ensam :( HAr bara varit singel snart 10 dagar o det känns redan genomruttet o jag SUGER på brudar TOTALT kass

Alla tjejer vill inte ha välpumpade killar! Det viktigaste är att man är sig Själv!

Börja med att inse att du är en bra kille så kommer tjejerna oxå börja tycka det!!

Cyberdog skrev:

Ehh vältränade killar är väl inget att ha?
Man ska vara sig själv och inte försöka göra sig till.
Jag tycker iaf att killar ska ha lite att ta i man vill ju inte krama en hård pinne heller?

Bekymmer har alla och har man inte det då är man fan inte mänsklig?

Du är troligen för inriktad på att träffa nån. Lägg det på hyllan istället och låt det komma när det kommer?

//Från en :tuttar som träffade sin kille på nätet :banana

Mie skrev:
Alla tjejer vill inte ha välpumpade killar! Det viktigaste är att man är sig Själv!

Börja med att inse att du är en bra kille så kommer tjejerna oxå börja tycka det!!

Men jag har ett annat stort fel som gör att jag inte vågar och det gör även att tjejer inte gärna vill ha mig :(

Långa farbron skrev:
Du har inte misslyckats heller ,bara provat en en sak av många.

Jag går på fester, på krogen väldigt sällan, har försökt på nätet, inget funkar :död
De flesta polarna har ju flickvänner och ev barn dvs festerna blir parmiddagar och man sitter som femtehjulet och värsta fall så sitter polarna och försöker pressa ihop mig med nån stackare som kommit dit singel som man inte alls e intresserad av.
Det känns bara som man blir ett skämt hela tiden :död

Cyberdog skrev:
Jag går på fester, på krogen väldigt sällan, har försökt på nätet, inget funkar :död
De flesta polarna har ju flickvänner och ev barn dvs festerna blir parmiddagar och man sitter som femtehjulet och värsta fall så sitter polarna och försöker pressa ihop mig med nån stackare som kommit dit singel som man inte alls e intresserad av.
Det känns bara som man blir ett skämt hela tiden :död

Vet hur det kan vara att bli ihoptussad folk,inget skoj.

Har du inga singelpolare som du kan dra på stan med ?

Cyberdog skrev:

"Träffa tjejskola".? :va Det man skulle behöva är en Handbok typ Haynes verkstadshandböcker, så man har en liten chans att förstå sig på damer..

För övrigt så är du väl innepå en av de bättre "träffa tjejskolorna" när du lägger upp en sån här tråd på SH :tummenupp

Långa farbron skrev:
Vet hur det kan vara att bli ihoptussad folk,inget skoj.

Har du inga singelpolare som du kan dra på stan med ?

Som sagt de flesta vänner har stadigt och barn :(

Cyberdog skrev:
Som sagt de flesta vänner har stadigt och barn :(

En liten tanke kan ju vara att hitta några mer polare som är singlar och sedan göra lite skojiga saker med dom.

I princip vad som helst.

Jag menar att då har ju alla samma förutsättningar och mål.

Street skrev:
"Träffa tjejskola".? :va Det man skulle behöva är en Handbok typ Haynes verkstadshandböcker, så man har en liten chans att förstå sig på damer..

Jadu nån sån handbok finns inte, och han eller hon som skriver en fungerande skulle bli äckligt rik. Drömmen är ju att vara som mel gibson i
"vad kvinnor vill ha" ni som inte sett den så kan han höra vad kvinnor tänker.
Fifan skulle vara hur grymmt som hellst kommer in på macken eller vara på krogen och veta om dom tänker
"Gratis sprit"
"ska inte det där äckliga fyllot lämna mig ifred snart"
"honom vill jag ta med hem"
BINGO den tar vi......

Långa farbron skrev:
En liten tanke kan ju vara att hitta några mer polare som är singlar och sedan göra lite skojiga saker med dom.

I princip vad som helst.

Jag menar att då har ju alla samma förutsättningar och mål.

Det tråkiga med vännerna är att dom kan inte ens gå ut utan tjejerna för att då blir ju det världskrig hemma hos dem.
Vad e det med alla tjejer och tofflar till killar??
Okej jag ska inte säga för mycket men varför liter inte tjejer på sina pojkvänner eller har jag bara skumma kompisar?? :gnissla
och man kan ju inte komma på ågra hoj träffar heller, har ingen hoj ser ju inte bra ut o komma i V70´n

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT