Träff...

Säg int att du e seriös snorton gubben :pannkyss

Kan mellan den 6e och 14e ... kaaaaanske andra dagar med det beor på hur schyssta päroene är...

Last edited:
Alla tror jag är mer eller mindre upptagna under sommaren, bla jag :(. Mitt lilla tipps är att vi tar det på en helg när skolan börjat.. Jag är lätt på! :tummenupp. Man måste ju träffa alla legender från SH.. :D

hoppas 250n duger.. den går för övrigt som en 125a nu.. :tungan

Var ska träffen vara? Är kanske intresserad om jag inte jobbar. Kanske kan åka med dig Aee :) MVH

Tzr91 skrev:
Var ska träffen vara? Är kanske intresserad om jag inte jobbar. Kanske kan åka med dig Aee :) MVH
läs tråden igen så märker du nog att vi bestämmer det sen... och även datum .. hoppas jag får vara med.. :rolleyes:

Kan vi inte ta i uppsala? :D :hihi :confused:

philsson skrev:
läs tråden igen så märker du nog att vi bestämmer det sen... och även datum .. hoppas jag får vara med.. :rolleyes:

nej du får inte vara med :kocko

du har ju inte anmält dig :gnissla

anmäl er så kan man väll hitta ett datum/ plats som passar alla:) en helg lite senare i aug kanske runt 20 aug skulle passa mig fint :tummenupp

Jag anmäler mig när ni bestämt plats o tid, så jag ser om jag kan då. Bara jag som vill ha den i uppsala? MVH

kan man komma med farsan? hehe får övningköra då isf, o han är inte så feg asso så ni behöver inte oroa er för att ja drar ner farten.
Kommer iof inte ostrypa den förns kortet är klart med :banana

men då får det va i slutet på aug lr i början på sept

DaWoos >> Åka hoj dit? Med farsan? Dude.. vi ska supa. Päron och hojåkning känns inte så attraktivt då. :3freak

ska ni supa så får de kvitta.. jag vill köra hoj.. !. jag har möjlighet att medverka när plugget börjat.

philsson skrev:
ska ni supa så får de kvitta.. jag vill köra hoj.. !. jag har möjlighet att medverka när plugget börjat.

Jag ska köra hoj till sena kvällen och sen tar jag mycket möjligt någon öl.
Supa.. Ja, då får jag nog stanna två dagar, även om jag är nykter dagen efter senare på kvällen så är jag slöare än en daggmask!

Svanen skrev:
Jag ska köra hoj till sena kvällen och sen tar jag mycket möjligt någon öl.
Supa.. Ja, då får jag nog stanna två dagar, även om jag är nykter dagen efter senare på kvällen så är jag slöare än en daggmask!

vi får se om jag nu kommer med på träffen :3freak sälja delarna , sälja cykeln köpa ny :3freak undra om jag hinner :rofl :fyllisar

Då lutar allting mot att bli en helg när skolan börjat och alla kommit hem osv...?
I min mening låter ju det klokast :)

Jag är intresserad av en träff! Fast jag vill köra hoj, inte supa. Precis som phillson säger.... Helg efter skolan har börjat låter super! fast inte för sent in på året bara! Kan bli kallt!
Skulle gärna se att träffen hamnar nära götet! :tungan (Skara)borg funkar fint för mig. Har bara 8 mil dit.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT