Träff under nästa vecka i sthlm??

Hur många vill vara med på en träff nästa vecka i Sthlm?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

cool_adde

Det ska luuuta i kurvorna!
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
BMW R1200r Classic
Tjena alla Stockholmare (och resten också förståss)
Är det några som skulle vara intresserade av att åka ut å köra lite under nästa vecka (v.16) De flesta stockholms 125.a körare har ju påsklov :D

En bra mötesplats att utgå ifrån är ju alltid MCdonalds på Sveavägen! eller har någon annan något förslag!

Datum och tid kan man ju bestämma utifrån väder etc.

Svara gärna så är det lättare att se hur många det blir!

Bifogat

• sveavägen.gif
    sveavägen.gif
    9.3 KB · Visningar: 162
Ja! Låter helkul. Dock beror det helt klart på NÄR alla som tänkt följa med vill åka!

Jag är borta från fredag fram till söndag (nu på helgen), sen jobbar jag från måndag till mitten på torsdag. Så kanske på torsdag och framåt så är det OK för mig bara vädret tillåter!

:tummenupp

tider

Eftersom det kommer att vara skit väder nu till helgen så kommer det bli av någon gång från mitten till slutet på nästa vecka!
Bara så ni vet!

Keep update!

EBS skrev:
haha... det tror du... den kommer stå på HH till slutet på juli.. :P :D

Nu va du dum. Om det nu mot förmodan skulle bli så så får man väl ta och köpa en skruttig RD eller liknande att ha tills vidare..

CayLe skrev:
Nu va du dum. Om det nu mot förmodan skulle bli så så får man väl ta och köpa en skruttig RD eller liknande att ha tills vidare..
En 350? Favorit i repris! :D :tummenupp

HH brukar inte vara slöa på att få hem delar, men när det gäller at själva få ihop skiten så kan det ta nån vecka över tiden! Jag vet... :(

Jag kan alltid komma och vinka av er från mcd och ta några foton på er :D

Blir nog inte färdig tills v.16 :mad:

men faan jag reser bort till dominikanska republiken :crash :( Kan det inte bli senare? eller vi kan ju fixa fler träffar :tummenupp

Jag kommer hem på fredag (18:e) Då ska jag bara byta styrlager, bromsklossar, lager och packboxar i motorn, kolv och lite annat skit sen är jag på! :D Tar väl en dag eller nåt...beror på om MC-Varuhuset har P-boxar inne. Men har dom det är jag på till helgen iaf :)
hmm..kanske skulle besiktiga också? jaja de tar jag sen :)

fort som fan!!! idag innan brostugan?? typ klockan 17:30?? är det nån som är på det?? skicka gärna mail om det är nån som är intresserad (eller ett PM)

Maila Adrian Här!!

*/ ?>
Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back