Träff+Körning Västergötland

Estremo skrev:
2152849 Fint det, då kanske vi blir ett par stycken. Jag såg förresten en gul och svart RS som åkte utanför Västerhöjd här i Skövde i morses. Någon som vet vem det är?

Jag funderar på att åka på bilorientering i Lidköping på lördag kväll. Kanske skulle ta hojen istället. Det vore väl mysigt att vara ett par stycken hojar som åker runt och orienterar på två hjul? :hihi

Du får gärna höra av dig om du ska åka något :) så hänger jag på.

//Matte

Det blir tyvärr inget åkande för min del. Lyckades på nåt jävla sätt dra omkull på 90-bromsningen för mellan idag. Allting har flytit på hur bra som helst tidigare men nånting hände, vad vet jag inte. Ägarbyte har redan skickats in för ena 125:an och de två andra är till salu. Crossen också för den delen. Vi kanske ses senare i sommar, om man får följa med på större hoj vill säga.

Estremo skrev:
2155066 Det blir tyvärr inget åkande för min del. Lyckades på nåt jävla sätt dra omkull på 90-bromsningen för mellan idag. Allting har flytit på hur bra som helst tidigare men nånting hände, vad vet jag inte. Ägarbyte har redan skickats in för ena 125:an och de två andra är till salu. Crossen också för den delen. Vi kanske ses senare i sommar, om man får följa med på större hoj vill säga.

Ne fyfan va surt. Jag kugga också i går, satan va arg man blev. Klart du får åka med oss tastän du har större hoj, bara vi/jag får provköra den :hihi

Wargen skrev:
2157457 Ne fyfan va surt. Jag kugga också i går, satan va arg man blev. Klart du får åka med oss tastän du har större hoj, bara vi/jag får provköra den :hihi
Säger som wargen, klart du får åka med oss så länge vi får prova din:tungan

Såg att det skulle bli riktigt bra väder på söndag. (11juni) Så jag och en polare tänkte dra ut å köra hela dan.såå nu undrar jag om det finns intresse att hänga på oss? Vi kör runt mariestad/skövde trakten. :banana :banana

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back