TrÖÖÖjjor!!!

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
ja va fan.. nu måste tröjorna fixas.. jag kan ta på mig att dra till ullared eller nån annan högkvalitativt etablissemang och inhandla college tröjor.. men det här med tryck kan jag inte fixa.. nån som kan dra i lite mafiatrådar på ett tryckeri? :confused:

detta måste fixas pronto nu på momango! :mad: :fatta!

sven666 skrev:
ja va fan.. nu måste tröjorna fixas.. jag kan ta på mig att dra till ullared eller nån annan högkvalitativt etablissemang och inhandla college tröjor.. men det här med tryck kan jag inte fixa.. nån som kan dra i lite mafiatrådar på ett tryckeri? :confused:

ååh vilket fantastiskt intresse det var.. :rolleyes:

jag ska fan fixa mig en tröja nu i veckan asså..
sen så = jag-> :banana , brudarna -> :tuttar , ni -> :Bugar

sven666 skrev:
inte en susning.. men jag ska ner imorron å charma skiten ur tanterna i nån tygaffär så ska ni se att det går sen :tummenupp
Kolla med typ yrkeskläder vid stationen :tummenupp
Jag vet att dom kan hjälpa en med både tröjjor och tryck.."hoppas jag" :fyllisar
Jag kan kolla när jag åker in till staden next time you know :3freak

inhandlat idag:
1st svart sweatshirt
1st tub vit textilfärg
1st "glow in the dark" textilfärg...

på lördag ska ni få se en jäääävligt cool ADHD tröja :tummenupp :tuttar :Bugar :D

sven666 skrev:
inhandlat idag:
1st svart sweatshirt
1st tub vit textilfärg
1st "glow in the dark" textilfärg...

på lördag ska ni få se en jäääävligt cool ADHD tröja :tummenupp :tuttar :Bugar :D

nja.. till allas förvång :rolleyes: så ser tröjan fördjävlig ut..
folk kommer iallfall inte undra varför vi heter ADHD MC.. det kommer va självklart.. :tungan

får väl se om jag pallar dra på mig den på lördag.. tvivelaktigt.. den är jävligt cool när dne lyser i mörkret dock :yoparty

Du kan ju alltid köpa sånt speciellt papper man slänger i skrivaren och stryker på tröjan

sven666 skrev:
nja.. till allas förvång :rolleyes: så ser tröjan fördjävlig ut..
folk kommer iallfall inte undra varför vi heter ADHD MC.. det kommer va självklart.. :tungan

får väl se om jag pallar dra på mig den på lördag.. tvivelaktigt.. den är jävligt cool när dne lyser i mörkret dock :yoparty

vad oväntat, Ser den något sånär ut som hojen så är det ju bra! :)

det märks inte att jag har abstinens och måste reta alla som verkligen HAR en hoj?

Chille skrev:
vad oväntat, Ser den något sånär ut som hojen så är det ju bra! :)

påminner inte ett dugg om min hoj.. ser mer ut som nånsorts hemmaknåpad gixxer 1000 som jag såg för ett tag sen :rolleyes: :tungan

sven666 skrev:
påminner inte ett dugg om min hoj.. ser mer ut som nånsorts hemmaknåpad gixxer 1000 som jag såg för ett tag sen :rolleyes: :tungan

Min var ju skitfräsch!

på håll.. :)

Bifogat

• blocket.jpg
    blocket.jpg
    70.4 KB · Visningar: 96
sven666 skrev:
jävla gnäll på dig då.. :tungan

e du hemma nåt imorron?, kanske kommer upp med lite cash Mcb skulle ha för däcken..

hm, det ser inte ljust ut för din del isf. men du kan stoppa dom i min brevlåda.. lägg pengarna i ett kuvär och skjut in det bara!

sven666 skrev:

känner till en person som skulle kunne fixa till ett najs tryck :)
har en t-shirt hemma som han fixat trycket på, gick på 80 spänn,
å det e 5-6 olicka färger, fast jag vet inte om han kan massproducera :rolleyes: kostnaden beror på hur märkvärdigt man
ska ha det, vi kan väll ses ett gäng å bestäma hur det ska se ut.
så kan ja fråga hur många han kan trycka på sitt jobb å vad han
tar fört, vore kul om var å en kunde ha sitt namn på me :yoparty

acce skrev:
känner till en person som skulle kunne fixa till ett najs tryck :)
har en t-shirt hemma som han fixat trycket på, gick på 80 spänn,
å det e 5-6 olicka färger, fast jag vet inte om han kan massproducera :rolleyes: kostnaden beror på hur märkvärdigt man
ska ha det, vi kan väll ses ett gäng å bestäma hur det ska se ut.
så kan ja fråga hur många han kan trycka på sitt jobb å vad han
tar fört, vore kul om var å en kunde ha sitt namn på me :yoparty

låter schysst juh.. massproducera är väl att ta i.. men en 15st tröjor borde väl räcka?

nick är ju självklart att man ska ha på :tummenupp

annars kan vi ta en afton å göra egna.. pyssel&knåp med ADHD influenser.. min (den nu enda existerande ADHD tröjan) är jäääätte cool :rolleyes: :dummer

ska vi ha några tröjor eller?? ja å acce kan nog styra upp de hela så lista dom som vill ha en å om ni vill ha nån speciellt tröja å så!! måste ordnas NU!!!

GSX-R Micke skrev:
ska vi ha några tröjor eller?? ja å acce kan nog styra upp de hela så lista dom som vill ha en å om ni vill ha nån speciellt tröja å så!! måste ordnas NU!!!

Vill ha tröja, fast det beror lite på priset. Är ju mindre rik om man säger så :rolleyes:

Fast jag tycker vi ska ha riktiga namn och inga nicks på tröjorna. Hatar och inte veta vad någon heter på riktigt. Med mitt jävla knarkarminne hjälper det inte att presentera sig 1 gång inte :dummer

McB gjorde ju en schysst logga som vi borde kunna använda eller?

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph