TRÄFF Västkusten v.31

Var ska träffen vara?

• Antal röstningar
    0
Soulflylost skrev:
2340595 så de blir inget alltså?:va

jag får la sticka upp o festa i stugan ändå :P:banana :fyllisar :yoparty

Jag får se om jag o örebroarna kommer. Får jag inte min frambromsskiva kan vi inte komma. Kan jag få sitt mobil nummer så jag kan ringa dig om vi kommer?

Wargen skrev:
2340657 Jag får se om jag o örebroarna kommer. Får jag inte min frambromsskiva kan vi inte komma. Kan jag få sitt mobil nummer så jag kan ringa dig om vi kommer?

fråga dig själv... går det fortare med frambroms??

svar nej!!

så det är bara att börja packa!!

vafan Wargen, kläm dit en frambroms från en cykel:tummenupp men du EmCom, om det inte blir dit ner, är du då med på att dra till min stuga? farsan ska ringa en bilskrot och kolla om han får tag på en startmotor till min VW bubbla utan kaross, enbart störtbågar:yoparty i så fall kanske vi får ihop den under veckan och kan köra runt som faaan där nere på grusvägarna och hjärdena,järdena,gärdena(hur fan stavas det??:4skrika ). det var farsan som kom med förslaget eftersom familjen ska vara där en vecka nu.. i så fall kan vi tälta där och meka tills vi blöder på fingrarna:)

Jag ska ner dit imorron alltså (Tisdag) om någon kommer ner så kan ni ju ringa detta nr 0738-333050 jag kommer att vara i stugan.. den ligger nära campingen :)

Soulflylost skrev:
2341285 Jag ska ner dit imorron alltså (Tisdag) om någon kommer ner så kan ni ju ringa detta nr 0738-333050 jag kommer att vara i stugan.. den ligger nära campingen :)

jag kommer ons... om det inte regnar så innihellvete

ringer dig då!!

lasse kongo skrev:
2341317 jag kommer ons... om det inte regnar så innihellvete

ringer dig då!!

gör så :yoparty

p.s dra med några dvd/vhs filmer jag har tv i stugan o jag har stereo som man kan dra på mp3'n på :P

om du så skulle vilja så kan du antagligen sova i stugan också.. för de verkar som om de inte kommer så många xD

adda mej på msn Soulflylost@hotmail.com

Last edited:
Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN