TRÄFF Västkusten v.31

Var ska träffen vara?

• Antal röstningar
    0

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
VIKTIGT

Det ligger till så här att jag har ju krockat med min hoj och då vek sig fram-bromsskivan. Jag har beställt ny och de säger att de kanske kommer på måndag. Men det kan man ju inte alltid lita på och jag får inte köra hojen utan ny bromsskiva.

Så örebroarna kommer inte förren jag har fått den. Men ja skriver här igen så fort jag vet om de kommer och vi drar ner.

Tänkte höra med er om ni skulle vilja ha en träff nånstans på västkusten v.31. Då kan man vara där hur länge man vill. Det enda som behövs är ett tält att sova i (snacka ihop oss så att man kan låna tältplats av nån) och en hoj så klart Lite o dricka skulle ju också sitta fint.

Jag kan ta med ett 4p tält.

Tanken är då att man kan komma och dra när man vill under veckan så det passar de flesta.

Tycker det skulle vara skitkul om vi kunde bli några.

Här finns karta på var vi ska träffas iaf Det blir Falkenberg Skrea Strand. Kl 17:00 Sen får vi ju se om vi stannar eller tar nått annat ställe. Det är ett bra utgångsläge enligt mig iaf.

http://kartor.eniro.se/query?what=m...ng=&company_name=&ns=&as=t&ax=&imgmode=0&ms=0

Ni ska alltså åka mot Skrea Strand!

Jag lägger till en bild där jag visar exakt var vi ska träffas längs skrea strand. Om ni kommer fram till en jävligt lång asfaltsväg som är spikrak (med nåra fartgupp på) och det är en camping på ena sidan och stora kullar med strand bakom på andra sidan så har ni kommit rätt.

om ni känner för att komma ner efter måndag så kan ni ringa o kolla var vi är. Mitt mobilnr: 0702-802311

Bifogat

• skrea träffen.JPG
    skrea träffen.JPG
    62.4 KB · Visningar: 44
Last edited:
Wargen skrev:
2311301 Tänkte höra med er om ni skulle vilja ha en träff nånstans på västkusten v.31. Då kan man vara där hur länge man vill. Det enda som behövs är ett tält att sova i (snacka ihop oss så att man kan låna tältplats av nån) och en hoj så klart Lite o dricka skulle ju också sitta fint.

Jag var i Falkenberg förra året med polarna och jag vet ett ställe som är gratis att tälta på och det finns hur mycket snygga tjejer där som helst.

Jag kan ta med ett 4p tält.

Men var isånafall? Svara i pollen.

Tycker det skulle vara skitkul om vi kunde bli några.
jag å niklas är förmodligen PÅ!!!

om nu moppen håller :D

Mr EmCom skrev:
2311351 jag å niklas är förmodligen PÅ!!!

om nu moppen håller :D

härligt :yoparty

ni behöver ju inte maxa ner, räcker ju med typ 100 och då borde den hålla :hihi

stoooffe skrev:
2311927 Jag har 17 mil till Falkenberg. :gnissla

Får se hur det blir.

17 :rofl Örebroarna har 25 till mig sen e det 1 h till Falkenberg från mig.

Ja fan ta med så många ni kan.

Skulle vara kul.. jobbar dock hela veckan (v.31) fram till 22, men kan åka på kvällen och tälta eller sova i lgh under helgen. :) tar med mig ngn tjejkompis med, om det e ok? :tuttar

Black Pearl skrev:
2313777 Skulle vara kul.. jobbar dock hela veckan (v.31) fram till 22, men kan åka på kvällen och tälta eller sova i lgh under helgen. :) tar med mig ngn tjejkompis med, om det e ok? :tuttar

Ni är så otroligt välkomna så det finns knappt :)

ps. ta med så många tjejkompisar du kan. :tummenupp

Wargen skrev:
2313892 Ni är så otroligt välkomna så det finns knappt :)

ps. ta med så många tjejkompisar du kan. :tummenupp

Öhm, inte för att verka dryg eller något sånt. Men det skiller typ bara 17 år mellan er. :hihi

synd att falkenberg är såpass långt härifrån. annars kunde man ju kommit, trots att jag inte har hoj än :/

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP