TRÄFF : Onsdag 2008-07-30 Pumpen: 19:00

Har du sett den själv ännu?

Japp, var in på Lelles lite snabbt. Såg ganske risig ut, men svårt att se om nått var snett. Men kåpor, tank, lyse, instrument, slipon etc etc etc. var paj.

Finns ju lite bilder som jos tog i 19åka tråden, som man ser lite skador på iaf.

Japp, var in på Lelles lite snabbt. Såg ganske risig ut, men svårt att se om nått var snett. Men kåpor, tank, lyse, instrument, slipon etc etc etc. var paj.

Finns ju lite bilder som jos tog i 19åka tråden, som man ser lite skador på iaf.
Jo, jag såg själv ganska väl efter att vi styrde upp den på vägen från åkern. Snygg är den inte, men jag undrar om den ändå inte är ok i ram/gaffel/hjul och att det är de externa delarna som plast, lyse, instrumentering och tank som är slut.

Nåja, huvudsaken är att du klarade dig bra. Kan inte förstå hur du kunde ha en sån j*kla änglavakt att du bara surfade under staketet. :va

Det blir lösen fick jag mail om från Lelles, så nu väntar jag bara på att IF ska kontakta mig så vi kan ta n match i marknadsvärde på en 929:a, den borde ju vara värd vad Lelles skulle ta för en liknande på vårkanten :D

Det blir lösen fick jag mail om från Lelles, så nu väntar jag bara på att IF ska kontakta mig så vi kan ta n match i marknadsvärde på en 929:a, den borde ju vara värd vad Lelles skulle ta för en liknande på vårkanten :D

Ska vi starta en gissningslek om vad du får? Vinnaren vinner!
Jag börjar med 49K :)

Är nog en bra gissning, men skall försöka bråka upp det lite mer :D

Jag gissar på 53k!
Du vet väl om att du kämpar i uppförsbacke? Ett försäkringsbolag gör allt för att slippa betala över huvud taget.

48,9k :rolleyes:

IF är snälla hittils iaf, de har ej laggt bud på försäkringen, men nån hade råkat säga fel självrisk till mig (sommarjobbare?) så jag betalade för IF hondaförsäkring (självrisk 25k) men fick bara självrisk på 6k. :yoparty

IF är snälla, riktigt trevlig person som var skadehandläggare :tummenupp
Inga skambud och prisdiskussionen gick på 5min. Sånt uppskattas av mig!

Nu är ju frågan om vad man ska leta för ny skönhet i vinter :va
TLS? ;)

Fast, näe fan. De kan inte heller hålla sig på vägen...

Nu har jag hämtat lite saker som låg i hojen och tagit avsked från den. Passade även på att få utrustningen värderad av Lelles då jag ej har kvitto på allt.

Bladen skulle troligen flytta till Österbybruk till någon skrot där...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman