Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jåke skrev:2389039Du kan inte bara ta bort den utan vidare, då kommer elektroniken att protestera. TPS sköter tändförställningen, och om du tar bort den måste du lura resten av tändsystemet på något sätt. En vanlig lösning på TRX (som har mycket likartad uppbyggnad) är att helt enkelt att ställa in TPS:en på full förtändning (fullt trottellyft) genom att anluta två av TPS-kablarna till jord.
Tyvärr ligger sidan med beskrivningen nere just nu, men nån annan med R1 vet säkert hur det går till.
För TRX finns som sagt en tråd på engelskt TRX-forum, men det ligger nere sen en vecka och jag kommer tyvärr inte ihåg...Glenn_23 skrev:2390815Du vet inte var man kan läsa sig till vilka av kablarna de kan vara??
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Richa blickar framåt mot 70 år i branschen
Bike var på plats på Richa ... |