Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jerry78 skrev:Hej
undrar bara om nån haft problem med sin TPS throttle position sensor??? vad var felet??köpt ny eller kabelbrott mm mm???
mvh jerry

tacksam för svarjerry78 skrev:det e en R6 -99,,,den har varit avställd sen när jag startade den så fick jag felmeddelande i varvräknaren,,, laddade batteriet för jag trodde att det hade nått med den att göra , men inte,, pillade lite i kabelhärvorna och då blev det bra sen när jag gasade lite så kom felet igen,, jag mätte den enligt manualen och då var den inom värdet 4.37 ohm,,fast jag fick aldrig till den andra mätningen då man skulle gasa lite och få nåt annat värde, kanske jag som gjorde fel. sen pillade o pillade jag och sprutade in elektronikspray i kontakterna och sen funkade den länge igen så jag satt i hop tank mm och startade mmm då kom det igen plus att varvräknaren ställde sig på 10000rpm fattar fasen inget????men om den kunde funka ett tag så borde den väl inte vara sönder??annars hade den väl inte funkat alls,,eller har det nått med förgasarna?? vet inte riktigt vad den gör...
tacksam för svar
mvh jerry
jerry78 skrev:det enda i vanliga manualen e 8000rpm och det e bränslevarning,, kan den mena det???
nu fattar jag det e bara därför jag har kopplat väck kontakten när jag mätte den,, men då står den ju för stort iochmed att den går upp på 10000rpm?? bara att justera den till 5000rpm,, och då e frågan om felmeddelandet försvinner då? får la kolla det nästa helg,, fasen me|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|