Toyman i ClassicBike!

laidback

En fin avföring är bästa huvudkudden!
Gick med
19 Dec 2010
Hoj
En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
Visst är det så:
"Vi gör det första i en serie besök i Tony Dönges garage, där han under snart 20 års tid byggt upp en helt unik samling motorcyklar."

Plötsligt blev prenumerationen mer värd!

I del ett finns bilder på hans RC30, frågan är om vår hjälte kan kommentera? :)

Tidigare i år så var Peter Dahlbom, chefredaktör på Classic Bike på besök i garaget. Fotograf Ola Österling var med. Några utav hojarna fungerade som fotomodeller. Tänkt att bli en presentation utav mc-modellerna med fakta. Tror vi hade framme 4 stycken.... en hel dag går fort ibland. Mvh Toyman.:tummenupp

Tidigare i år så var Peter Dahlbom, chefredaktör på Classic Bike på besök i garaget. Fotograf Ola Österling var med. Några utav hojarna fungerade som fotomodeller. Tänkt att bli en presentation utav mc-modellerna med fakta. Tror vi hade framme 4 stycken.... en hel dag går fort ibland. Mvh Toyman.:tummenupp

Okej. Men hur gick det till, ringde dom innan och "beställde fram" de hojar som de ville ha med i reportageserien? Och blev det provkörning? :tungan

Jovisst ringde de och bokade möte, jag var inte då säker på vad det handlade om... typ utav samtal. Men de kollade hojarna i mitt trånga garage. Och ville plåta de ifrån 1988/89. Så vi lyckades få fram dem...... och några kort blev det. Ingen provkörning, kräver en hel del jobb och förberedelser.....

Jovisst ringde de och bokade möte, jag var inte då säker på vad det handlade om... typ utav samtal. Men de kollade hojarna i mitt trånga garage. Och ville plåta de ifrån 1988/89. Så vi lyckades få fram dem...... och några kort blev det. Ingen provkörning, kräver en hel del jobb och förberedelser.....

Vad kul, ser fram mot de kommande delarna! :tummenupp

Kul! :)
RC30, 851, YB4 och OW01?
Får ta och beställa tidningarna när de dyker upp på deras web-sida!

Fan va kul Toyman, det var på tiden. GOD JUL :hej

Jag tycker du ska börja tävla i veteranracing med dina hojar, jag kan tom hjälpa dig att köra dom till banan :skrämd

Wått, på riktigt...?! Ojojoj, hur ska mässan klara sig utan dig? :va Varför?

Kanske åldern, nervös för arbetsinsatsen. Men det finns olika anledningar till detta. Ibland dalar energin. I år vart det inte 100 oktan... nere på duvpiss..... 85 oktan. Sedan tänker jag att alla är la trötta se samma grejer hela tiden. Men jag jobbar på att få ihop ett ännu bredare innehåll. Tänker iallafall..... I be back! God Jul.

Back