Touring-Gazz 15/8 eller 16/8 - Gazzet som går långsamt

Vilka av dagarna passar dig bäst?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Hallå!

Hade ev tänkt haka på, men 30 mil med blaijden dödar mina knä...
Tänkte i så fall låna gubbens Shadow 1100 :yoparty
Läste också att glidare skulle stanna hemma, men frågan e, går de i över 150? För de e väl vad den toppar, plus att packväskorna flaxar som ett par lärkevingar :rolleyes:
Annars kanske man skulle kunna ta den? :tuttar Ska ju köra med sin ER6a, jag kanske skulle kunna åka bakpå för en gångs skull......NOOOOOOTTTTTT!!!!!!
Hur som helst löser det sig nog sa han som sket i vasken :D

Mvh // Gadde

Hallå!

Hade ev tänkt haka på, men 30 mil med blaijden dödar mina knä...
Tänkte i så fall låna gubbens Shadow 1100 :yoparty
Läste också att glidare skulle stanna hemma, men frågan e, går de i över 150? För de e väl vad den toppar, plus att packväskorna flaxar som ett par lärkevingar :rolleyes:
Annars kanske man skulle kunna ta den? :tuttar Ska ju köra med sin ER6a, jag kanske skulle kunna åka bakpå för en gångs skull......NOOOOOOTTTTTT!!!!!!
Hur som helst löser det sig nog sa han som sket i vasken :D

Mvh // Gadde

Dina armar överlevde andra racet också, med tanke på att du kan skriva? :D Gick det bra? Blev det pallplats? :)

Vissa sträckor blir det kanske lite under 150, men nog inte fortare än så. Blir ju hyfsat mjuk körning. Risken finns väl att du kör och somnar. :hihi

Powerglide hängde ju med hyfsat på sin glidare, så det är möjligt även du gör det. :tummenupp Kör du den på ungefär samma sätt som banhojen lär du i alla fall inte ha några problem. :hihi

Men de som tog glidare förra gången kom ju fram till att det kanske trots allt inte var det bästa valet.

jag tror inte jag klara hänga på er:tungan

Du är rädd det går för långsamt? :hihi

Last edited:
Funderar på ta Intrudern 1400. Angående farten är de inga problem, att hänga med. Värre är det när man måste bromsa, samt att röven domnar bort.

Har precis kör 120mil upp o vänt i Lysekil, riktigt najs semester runda på västkusten. Så rumpan är uppvärm o klar, vi ses.

Jag-vill-köra-o-lukta-på-blommor-listan:
1. Palle71
2. ulv
3. Stickan87
4. spider69
5. rille78
6. watakaa
7. Fredde83
8. bezerk
9. RgOlsson
10. MoZkit0
11. izor
12. r33z
13.
14.
15.

Jag-vill-köra-o-lukta-på-blommor-listan:
1. Palle71
2. ulv
3. Stickan87
4. spider69
5. rille78
6. watakaa
7. Fredde83
8. bezerk
9. RgOlsson
10. MoZkit0
11. izor
12. r33z
13. sofiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)
14.
15.
osv osv

:gnisslaJag-vill-köra-o-lukta-på-blommor-listan:
1. Palle71
2. ulv
3. Stickan87
4. spider69 (Om Hojen är hel:gnissla:(
5. rille78
6. watakaa
7. Fredde83
8. bezerk
9. RgOlsson
10. MoZkit0
11. izor
12. r33z
13. sofiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
14.
15.
osv osv

Om Palle71 kör lika aggressivt som på banan i dag så blir det en lång dag. (Men det skiter jag i) Ps. Bra kört i dag.:tummenupp

Last edited:
Hej!

Jag kan inte komma på lördag visar det sig. Planeringen har ändrats på jobb. Förhoppningsvis kommer det fler touring-gazz. Kanske åker min sambo med istället.

Ha det riktigt trevligt på turen!:hojcbr

Last edited:
Hej!

Jag kan inte komma på lördag visar det sig. Planeringen har ändrats på jobb. Förhoppningsvis kommer det fler touring-gazz. Kanske åker min sambo med istället.

Ha det riktigt trevligt på turen!:hojcbr

Tack! Bara hoppas det blir fint väder, så blir det nog trevligt. :)

Det kommer alldeles säkert fler Touring-Gazz :tummenupp, så det är bara att hänga med då istället, och din sambo är självklart också välkommen att köra med!

@Palle71, när avslutas pollen o dagen sätts? Väder mässikt verkar de bli lika dåligt.

@Palle71, när avslutas pollen o dagen sätts? Väder mässikt verkar de bli lika dåligt.

Pollen stängs ungefär 13/8, 01:34. Så står det i den i alla fall och då sätts vilken dag det blir. :tummenupp

Har också kollat vädret och det ser som du skriver lite dåligt ut. Men då jag kollade på måndagen förra veckan så skulle det regna på söndagen (skulle köra på SRW då). Kollade igen på fredagen och då skulle det helt plötsligt bli helt ok väder hela helgen, och det blev det ju, så allt kan hända! Förhoppningsvis då till det bättre. :)

Just nu leder lördagen, men ösregnar det då och ska bli fint på söndagen, då flyttar jag rundan till den dagen istället och jag antar att ingen tycker det är en speciellt dålig idé. :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti