Touring-Gazz 14/8 - Gazzet som går långsamt

7st som körde till Eslöv o vände. Får helt enkelt bli en annan dag.

Trist att vädret sabbade dagen för er. Men tur i oturen för mig kanske, eftersom jag inte kunde hänga på idag :näsblod

Som jag sade till de tappra sex andra som kom dit: Om någon vill köra rundan så gör jag det, men om ingen vill blir jag inte ledsen.

Tack för att ingen ville. :hihi

Lägger upp en ny tråd om ny runda, för någon helg måste det ju bli fint väder. :) Ska kolla lite på väderprognosen och se om det kanske blir imorgon, eller ett nytt försök nästa helg.

Vi kom inte många meter, de började regnar ju som F*N.
Hoppas på morgondagen.

SeeYou

Fint väder imorgon, så kör jag. Måste ut på hojen, de var alltför länge sedan den fick rulla en längre sträcka.

Ser ju ut som att det kan bli lite hur som helst även för morgondagen. Vi får väl se mot kvällen vad prognoserna säger.

Jag kunde inte låta bli att köra lite när jag ändå var blöt och tydligen så håller mitt allväderställ tätt... blev väl 14-15mil i regn. Kan inte komma över hur himla kul det är att ha hoj. :-)

Trist väder men det klarnade faktiskt upp emot Linderöd och Kristianstad så det blev en liten runda med dottern i alla fall. :banana

Verkar bli dåligt, eller åtminstone väldigt osäkert väder söndag också, så jag ställer in gazzet. :( Fast om någon har en glädjeprognos som motsäger SMHI får jag väl ta det under övervägande. :gnissla

Lägger upp en ny tråd imorgon, samma runda nästa helg, så är det bara att hoppas det blir bättre väder tills dess en av dagarna, lördag eller söndag.

Tack ni som dök upp i Eslöv idag, även om det inte blev någon runda! :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...