Touring-Gazz 14/8 - Gazzet som går långsamt

Skulle den försvinna så kommer de säkert en ny hoj med lite mer motard stuk ganska snabbt in i garaget igen. I värsta fall får jag ta frugans. Hon klarade dock uppskrivningen idag men har inte uppkörning förens den 17e så den är ledig :)

Skulle den försvinna så kommer de säkert en ny hoj med lite mer motard stuk ganska snabbt in i garaget igen. I värsta fall får jag ta frugans. Hon klarade dock uppskrivningen idag men har inte uppkörning förens den 17e så den är ledig :)

Vad kör hon för hoj då?

Världens snabbaste... Den ska nog hinna med er, men samma dag som min är väck så åker jag till handlaren o beställer mig en street-T R eller Ducce Hym 706, kan även bli en SMC 690 om jag känner mig riktigt busig (plus att dom finns på lager hos Jonte)

Världens snabbaste... Den ska nog hinna med er, men samma dag som min är väck så åker jag till handlaren o beställer mig en street-T R eller Ducce Hym 706, kan även bli en SMC 690 om jag känner mig riktigt busig (plus att dom finns på lager hos Jonte)

Mycket fina hojar du tittar på! är väl lite sådär mot KTM mest för det sägs att det är mycket pill och justeringar och småservice hela tiden :D

Ska du ut och provköra Street:en igen så får jag nog följa med och testa en igen med. Så kan jag få fortsätta drömma i alla fall :va

Vet inte exakt hur det ser ut då ännu men jag är på så länge.

Jag-vill-köra-o-lukta-på-blommor-listan:
01. Palle71
02. Pawel
03. Dede + minitoker
04. J.N
05. Ulv
06. voody75
07. Spider69
08. Razmatazz
09. Akilles82
10. r33z
11. powerglide med "powergirl"
12.
13.
osv

Måste tyvärr hoppa =(

01. Palle71
02. Pawel
03. Dede
04. J.N
05. Ulv
06. voody75
07. Spider69
08. Razmatazz
09. Akilles82
10. r33z
12.
13.
osv

Jag é på!! :tummenupp

01. Palle71
02. Pawel
03. Dede
04. J.N
05. Ulv
06. voody75
07. Spider69
08. Razmatazz
09. Akilles82
10. r33z
12. Ninja_Assassin
13.
osv

Snart bara en vecka kvar.
Nu får vi bara hålla tummarna att vädret håller i sig.

Undra var Palle kan tänkas släpa med oss denna gången?

Snart bara en vecka kvar.
Nu får vi bara hålla tummarna att vädret håller i sig.

Undra var Palle kan tänkas släpa med oss denna gången?

Tog mig en titt på väderkartan, såg ut att bli gråa moln, inget regn, men det är ju omöjligt att veta något säkert. Håller i alla fall tummarna för sol och minst +10 grader så att det blir bad! :)

Spännande, spännande... Vart vi ska? Dit GPS:en säger åt mig att köra såklart. :gnissla

Tror nog på fint väder jag :)

Bifogat

• ImageUploadedByTapatalk.jpg
    ImageUploadedByTapatalk.jpg
    27.3 KB · Visningar: 27
Och där svängde prognosen åt fel håll :(
Men det är många dagar kvar ännu.

Bifogat

• ImageUploadedByTapatalk.jpg
    ImageUploadedByTapatalk.jpg
    29.7 KB · Visningar: 30
Vi satsar på fint väder:tummenupp

01. Palle71
02. Pawel
03. Dede
04. J.N
05. Ulv
06. voody75
07. Spider69
08. Razmatazz
09. Akilles82
10. r33z
12. Ninja_Assassin
13. Breiz med MrsBreiz
14.
15.
osv

skriver inte upp mig på listan men dyker kanske upp. beror på hur det blir med fredagen för min del.

Samt kommer jag antagligen avvika då jag ska ha gäster på kvällen.

Jobbar iaf. inte för en gångs skull :tummenupp

01. Palle71
02. LEDIG
03. Dede
04. J.N
05. Ulv
06. voody75
07. Spider69
08. Razmatazz
09. Akilles82
10. r33z
12. Ninja_Assassin
13. Breiz med MrsBreiz
14.
15.
osv

Inte helt säkert detta, men jag måste kanske lämna min plats. Idag försvann 1 cylinder för mig och helt plötsligt fick jag halta hem med en TWIN.

Hojen strippades, ventilkåpan åkte av och komptestet kom fram. Kompet var dock jämnt och fint. Dock till min förtvivlan såg det ut som om det kom vatten från ena burken. Hoppas att detta bara var en synvilla. (Hittade ej vatten i oljan eller olja i vattnet.)

Undersöker hojen för fullt och försöker fixa det snarast. I värsta fall får ni klara mig utan mig...

Inte helt säkert detta, men jag måste kanske lämna min plats. Idag försvann 1 cylinder för mig och helt plötsligt fick jag halta hem med en TWIN.

Hojen strippades, ventilkåpan åkte av och komptestet kom fram. Kompet var dock jämnt och fint. Dock till min förtvivlan såg det ut som om det kom vatten från ena burken. Hoppas att detta bara var en synvilla. (Hittade ej vatten i oljan eller olja i vattnet.)

Undersöker hojen för fullt och försöker fixa det snarast. I värsta fall får ni klara mig utan mig...

Så nu har du upptäckt twinnarnas tjusning och det blir en Ducce nästa gång? ;)

Lät hur som helst inte alls skoj. :( Hoppas du hittar felet så du kan skriva upp dig på listan igen! :tummenupp

skriver inte upp mig på listan men dyker kanske upp. beror på hur det blir med fredagen för min del.

Samt kommer jag antagligen avvika då jag ska ha gäster på kvällen.

Jobbar iaf. inte för en gångs skull :tummenupp

Beror på hur fredagen blir? Hårt festande eller inte? :hihi

Går självklart alldeles utmärkt att avvika precis när du känner för det, så du hinner hem till gästerna. :tummenupp

Eftersom det är tanken som räknas så sätter jag upp dig på listan, så kan du ju säga till längre fram hur det blir.

Så nu har du upptäckt twinnarnas tjusning och det blir en Ducce nästa gång? ;)

Lät hur som helst inte alls skoj. :( Hoppas du hittar felet så du kan skriva upp dig på listan igen! :tummenupp

Ducce har jag redan kört innan. Trivdes inte med Twin:en redan då :D (Detta var dock endast en 600SS, snygg men ack så tradig)
Hoppas på en enkel lösning och planerar att ta tillbaks plats 2 i listan igen.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti