Mange_H
RoH
YappE skrev:ugha. Valde att tanka den filmen med högre upplösning. Och med min uppkoppling så tar det drygt 3 timmar.... Snacka om yber-sakta
Här är lösningen för dig !
Kompispris : 1600:-
14.4Kbps ! Äkta bredband
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
YappE skrev:ugha. Valde att tanka den filmen med högre upplösning. Och med min uppkoppling så tar det drygt 3 timmar.... Snacka om yber-sakta
"Second is the first loser".Kristian Salö skrev:Använd pengarna på så mycket körtid som möjligt. Du kan ju alltid köra min gamla Suka så får du lära dig hur viktigt det är med spår...![]()
Tro mig zmurfen, det kommer att gå bra![]()
Det är ju bara att sänka ambitionsnivå så når du ditt mål.![]()
Mange_H skrev:Här är lösningen för dig !
Kompispris : 1600:-
14.4Kbps ! Äkta bredband
Zmurfen skrev:"Second is the first loser".![]()
Ambitions nivån kommer jag aldrig o sänka,det e ju
samma sak som o ge sig.
Däremot måste jag nog börja sänka kraven
på mig själv så blir det nog bra![]()
Kristian Salö skrev:Hur kan du sänka kraven på dig själv om du inte accepterar en andraplats?
Ha inte för bråttom påg! Det är mycket jobb som ska till för att nå toppen. Hojen ska bli bättre och du ska lära dig hur den egentligen fungerar. En RR hoj blir aldrig perfekt, man lär sig bara köra fortare och då blir man tvungen till att hitta nya inställningar för att kunna köra ännu fortare.
Du ska lära dig hitta runt på banorna och inte minst så måste du lära dig hur man blir en RR chaufför (=Real Rookie).
Först så måste du bestå licenskursen!![]()
Därefter måste du lösa licensen.![]()
Sedan måste du anmäla dig till tävlingen.![]()
Köra minst fem (5) varv på tävlingsbanan och ha en tid inom 107% av den snabbaste tiden (sällan tillämpad i rookie klasserna).![]()
Så gäller det att inte klota på sighting- eller warm-up lap (fråga Packalen SO Våler 2004)![]()
När starten så går har du nerverna under kontroll och når målflaggan.![]()
Är du då inte så bra som vi alla hoppas är det viktigt att du inte kör över din egen förmåga. Att köra över sin förmåga brukar innebära krasch = Noll (0) poäng i sammandraget. Det behöver inte vara den snabbaste som blir mästare, men den som har kört bäst under hela säsongen.![]()
Hälsningar
En som hejar på dig![]()
Jag hade en hastighet på 870kb/s ca när jag tankade hem den... Tog inte alls lång stund..YappE skrev:ugha. Valde att tanka den filmen med högre upplösning. Och med min uppkoppling så tar det drygt 3 timmar.... Snacka om yber-sakta
Du behöver inte känna dig ensam... Tycker att alla andra har avancerat som faen dessa 2 åren.. Dock så har jag inte presterat så mkt själv.. Tiden då jag övningskörde så gjorde jag knäskrap.. Inte ett enda knäskrap nu sen jag fick kortetRoj skrev:skulle också vilja lära mej köra bättre
jag kör ju som en kärring
spirre skrev:Du behöver inte känna dig ensam... Tycker att alla andra har avancerat som faen dessa 2 åren.. Dock så har jag inte presterat så mkt själv.. Tiden då jag övningskörde så gjorde jag knäskrap.. Inte ett enda knäskrap nu sen jag fick kortet
Förstår inte vad som håller på att hända med mig...
I år la jag hojjen för första ggn... Så till våren ska jag nog kunna rycka upp mig lite.. Innan vad man så satans rädd för att lägga den.. Den biten har släppt nu dock..
Zmurfen skrev:Det e skillnad på att acceptera och att vara nöjd![]()
Kanske har det blivit bättre på gamla dar,vi får se när
säsongen e över![]()
joko skrev:töst me dej salö din![]()
E äntligen klar me filmen. Tog sin lilla tid men men...![]()
Skickas över till zmurf för dvd produktion...![]()
Dvs ja har gjort allt inklusive själva filmningen, zmurf har dvd brännaren...![]()
Roj skrev:varför inte bara lägga ut den för ner laddning![]()
joko skrev:ska berätta d för dej killen, för så som det är nu så är filmen oklippt...(en bättre version kommer så fort ja lärt mig programmet lite mer)..samt i dvd kvalite vilket gör den till 2.1GB stor...vill du tanka ner den så kan ja skicka allt på msn... :kocko
![]()
Roj skrev:2,1gb var väl inte så farligt,håller på med en fil som är 22,5
![]()
joko skrev:Lägg av med att rippa porrfilmer...![]()
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |