Tour de Espania del 1

YappE skrev:
ugha. Valde att tanka den filmen med högre upplösning. Och med min uppkoppling så tar det drygt 3 timmar.... Snacka om yber-sakta

Här är lösningen för dig !

Kompispris : 1600:-

14.4Kbps ! Äkta bredband

Bifogat

• usr0268-bulk.jpg
    usr0268-bulk.jpg
    11.3 KB · Visningar: 32
Kristian Salö skrev:
Använd pengarna på så mycket körtid som möjligt. Du kan ju alltid köra min gamla Suka så får du lära dig hur viktigt det är med spår... :)

Tro mig zmurfen, det kommer att gå bra :tummenupp
Det är ju bara att sänka ambitionsnivå så når du ditt mål. :hihi
"Second is the first loser". :tummenupp
Ambitions nivån kommer jag aldrig o sänka,det e ju
samma sak som o ge sig.

Däremot måste jag nog börja sänka kraven
på mig själv så blir det nog bra :tummenupp

Zmurfen skrev:
"Second is the first loser". :tummenupp
Ambitions nivån kommer jag aldrig o sänka,det e ju
samma sak som o ge sig.

Däremot måste jag nog börja sänka kraven
på mig själv så blir det nog bra :tummenupp

Hur kan du sänka kraven på dig själv om du inte accepterar en andraplats?

Ha inte för bråttom påg! Det är mycket jobb som ska till för att nå toppen. Hojen ska bli bättre och du ska lära dig hur den egentligen fungerar. En RR hoj blir aldrig perfekt, man lär sig bara köra fortare och då blir man tvungen till att hitta nya inställningar för att kunna köra ännu fortare.

Du ska lära dig hitta runt på banorna och inte minst så måste du lära dig hur man blir en RR chaufför (=Real Rookie).

Först så måste du bestå licenskursen! :mattias

Därefter måste du lösa licensen. :blah

Sedan måste du anmäla dig till tävlingen. :wiggle

Köra minst fem (5) varv på tävlingsbanan och ha en tid inom 107% av den snabbaste tiden (sällan tillämpad i rookie klasserna). :trött

Så gäller det att inte klota på sighting- eller warm-up lap (fråga Packalen SO Våler 2004) :tummenner

När starten så går har du nerverna under kontroll och når målflaggan. :tummenupp

Är du då inte så bra som vi alla hoppas är det viktigt att du inte kör över din egen förmåga. Att köra över sin förmåga brukar innebära krasch = Noll (0) poäng i sammandraget. Det behöver inte vara den snabbaste som blir mästare, men den som har kört bäst under hela säsongen. :Bugar

Hälsningar

En som hejar på dig :fyllisar

Kristian Salö skrev:
Hur kan du sänka kraven på dig själv om du inte accepterar en andraplats?

Ha inte för bråttom påg! Det är mycket jobb som ska till för att nå toppen. Hojen ska bli bättre och du ska lära dig hur den egentligen fungerar. En RR hoj blir aldrig perfekt, man lär sig bara köra fortare och då blir man tvungen till att hitta nya inställningar för att kunna köra ännu fortare.

Du ska lära dig hitta runt på banorna och inte minst så måste du lära dig hur man blir en RR chaufför (=Real Rookie).

Först så måste du bestå licenskursen! :mattias

Därefter måste du lösa licensen. :blah

Sedan måste du anmäla dig till tävlingen. :wiggle

Köra minst fem (5) varv på tävlingsbanan och ha en tid inom 107% av den snabbaste tiden (sällan tillämpad i rookie klasserna). :trött

Så gäller det att inte klota på sighting- eller warm-up lap (fråga Packalen SO Våler 2004) :tummenner

När starten så går har du nerverna under kontroll och når målflaggan. :tummenupp

Är du då inte så bra som vi alla hoppas är det viktigt att du inte kör över din egen förmåga. Att köra över sin förmåga brukar innebära krasch = Noll (0) poäng i sammandraget. Det behöver inte vara den snabbaste som blir mästare, men den som har kört bäst under hela säsongen. :Bugar

Hälsningar

En som hejar på dig :fyllisar

Det e skillnad på att acceptera och att vara nöjd :tummenupp
Vad som än blir av 2005 accepterar jag o ser som nyttigt läroår,
se på Oscar.Det tog ett år innan det blev hans tur.
Det e stentuff konkurens i rookie,där topp 10 hade platsat i
Nordic superbike/ss 600.
Men att va nöjd med en andraplats har jag aldrig blivit o kommer
nog aldrig att bli.Det sitter i huvudet helt enkelt.
Kanske har det blivit bättre på gamla dar,vi får se när
säsongen e över :tummenupp

YappE skrev:
ugha. Valde att tanka den filmen med högre upplösning. Och med min uppkoppling så tar det drygt 3 timmar.... Snacka om yber-sakta
Jag hade en hastighet på 870kb/s ca när jag tankade hem den... Tog inte alls lång stund..
Men så var kanske inte servern lika mkt belastad vid den tidpunkten.. :)

Roj skrev:
skulle också vilja lära mej köra bättre
jag kör ju som en kärring
Du behöver inte känna dig ensam... Tycker att alla andra har avancerat som faen dessa 2 åren.. Dock så har jag inte presterat så mkt själv.. Tiden då jag övningskörde så gjorde jag knäskrap.. Inte ett enda knäskrap nu sen jag fick kortet :(
Förstår inte vad som håller på att hända med mig...
I år la jag hojjen för första ggn... Så till våren ska jag nog kunna rycka upp mig lite.. Innan vad man så satans rädd för att lägga den.. Den biten har släppt nu dock..

spirre skrev:
Du behöver inte känna dig ensam... Tycker att alla andra har avancerat som faen dessa 2 åren.. Dock så har jag inte presterat så mkt själv.. Tiden då jag övningskörde så gjorde jag knäskrap.. Inte ett enda knäskrap nu sen jag fick kortet :(
Förstår inte vad som håller på att hända med mig...
I år la jag hojjen för första ggn... Så till våren ska jag nog kunna rycka upp mig lite.. Innan vad man så satans rädd för att lägga den.. Den biten har släppt nu dock..

Better safe then sorry :tummenupp

Zmurfen skrev:
Det e skillnad på att acceptera och att vara nöjd :tummenupp
Kanske har det blivit bättre på gamla dar,vi får se när
säsongen e över :tummenupp

Licenstagning den 23 april.

Första ERF 22-23 april.

Vem gör vad? :hihi

Det blir bara thundrace och jag som har licens till första ERF'et. :blah

Du og joko kan gå i skolan! :fakta

töst me dej salö din :tomten

E äntligen klar me filmen. Tog sin lilla tid men men... :skitdator
Skickas över till zmurf för dvd produktion... :hoppa
Dvs ja har gjort allt inklusive själva filmningen, zmurf har dvd brännaren... :hihi

joko skrev:
töst me dej salö din :tomten

E äntligen klar me filmen. Tog sin lilla tid men men... :skitdator
Skickas över till zmurf för dvd produktion... :hoppa
Dvs ja har gjort allt inklusive själva filmningen, zmurf har dvd brännaren... :hihi

varför inte bara lägga ut den för ner laddning :confused:

Roj skrev:
varför inte bara lägga ut den för ner laddning :confused:

ska berätta d för dej killen, för så som det är nu så är filmen oklippt...(en bättre version kommer så fort ja lärt mig programmet lite mer :fatta! )..samt i dvd kvalite vilket gör den till 2.1GB stor...vill du tanka ner den så kan ja skicka allt på msn... :kocko

:hihi

joko skrev:
ska berätta d för dej killen, för så som det är nu så är filmen oklippt...(en bättre version kommer så fort ja lärt mig programmet lite mer :fatta! )..samt i dvd kvalite vilket gör den till 2.1GB stor...vill du tanka ner den så kan ja skicka allt på msn... :kocko

:hihi

2,1gb var väl inte så farligt :fatta! ,håller på med en fil som är 22,5 :tummenupp

Kan vi inte bara vara vänner...allesammans..?
Jadu salö...ser ut som om du och jag får köra långa pass på första erf'n om inte småttingarna rycker upp sig... :D

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back