...
Snart kan man väl torka sig i röven med en mobiltelefon och så gör den ren sig själv.
Det borde gå att ordna med en app typ "shit remover" som fixar till lite ultraljud i mobilen, eller så?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...
Snart kan man väl torka sig i röven med en mobiltelefon och så gör den ren sig själv.
Det är inte dom andra smartphonesen heller, men dom lider inte av kvalitetsbrister för det.
Man ska skaffa en efter vilka behov man har, då blir man sällan besviken. jag gillar användarenkelheten o överaskad över att jag ännu ej har funnit ngt jag stört mig på![]()
Det borde gå att ordna med en app typ "shit remover" som fixar till lite ultraljud i mobilen, eller så?![]()
Jo, visst är det så, men man ska inte sprida lögner om hurr ofelbara och bra dom är på publika forum, risken är att det finns tidningsartiklar som motbevisar en.
Hur var det nu, var HTC dåliga och Apple bra?
Fixa det och döp den till Banana AjFan så har du nog en storsäljare sen...och glöm för all del inte att skryta med...VIDEOSAMTAL!!! Det som alla andra går ifrån.
Videosamtal direkt från toan? måste bli en hit.
Hittade faktiskt en app med toapapper...
[YOUTUBE-ID]69_3vhJ34Fw&feature=related[/YOUTUBE-ID]
Du verkar föra en personlig hatkampanjhar du ägt ngn, om ja.. vad var det som gjorde dig så anti :confused
Det som gjorde mig så anti är sekten, Apple sekten, jag valde mellan en iPhone 4 och min HTC när jag skulle köpa telefon, jag jämförde dom noga, vilket ledde till att jag pratade med många ägare av båda lurarna, samt läste olika foruminlägg.
Dom enda som vägrade erkänna några som helst brister med sina grejor var Apple-fanboysen, trots att det uppenbarligen finns gott om brister.
Aplle-fanboys kan absolut aldrig tänka sig någon annan telefon, för det är inte en Apple, även om en annan tillverkare skulle komma med en mycket bättre telefon, jag har en HTC nu, skulle jag köpa en ny telefon i dag skulle det nog inte bli en HTC utan någon annan Androidtelefon som just nu har ledningen, men i övermorgon kanske HTC har återtagit ledningen och jag är inte missnöjd med den jag har.
.
Så när du handlar mobil så är det viktigast för dig vem som "har ledningen" o inte att den har funktioner som du ska använda![]()
Vad gäller att skriva SMS och alla som klagar på att man inte kan skriva utan att titta på en touchskärm: Hur ofta är du i en situation då du inte kan hålla ögonen på telefonen medan du skriver?
Jag personligen hittade ganska gott om tillfällen att skriva sms utan att titta på luren, så visst förekommer det. Ganska smidigt ibland, att bara knappa omkring utan att behöva ta fokus från vad man egentligen höll på med![]()
Då antar jag att du inte använder T9 när du skriver SMS?![]()
Man har haft problem med fyran men den jag har e 3GS.
Iphone passar mina behov mycket även för att den kan synkas med sonossystemet hemma, kan htc det
![]()
1. Du kan inte använda mycket av resurserna på din PC/Mac om en telefon kan ersätta allt...
2. Självklart kan den styra ditt Sonos-system, kolla Här
Till TS: Såklart ska du ha en touchmobil. Välj en som är någorlunda framtidssäkrad, alltså inte Nokia med Symbian som är krångligt och rätt dåtid.
Android från valfritt märke (1600-6500kr eller en iPhone (6500kr ->) kommer göra biffen åt dig.
Till er som skriver sakta på qwerty på touchskärm: Skaffa Swype, galet bra!
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |