Torska vid skjuss...?

fan försökte likna dej så mycket som möjligt för man fick inte nicka lika :/

förstår inte vitsen med "Bärgren" inlägg... :S är det inte tufft att göra stoppie medans man drar polisen på bakhjulet? eller har jag missat något?

nej tror inte dom är det för poliser jag frågat så har majoritet trott att man fick skjusa på lätt mc då man får det på klass 1/2 -moppe

fan försökte likna dej så mycket som möjligt för man fick inte nicka lika :/

förstår inte vitsen med "Bärgren" inlägg... :S är det inte tufft att göra stoppie medans man drar polisen på bakhjulet? eller har jag missat något?

nej tror inte dom är det för poliser jag frågat så har majoritet trott att man fick skjusa på lätt mc då man får det på klass 1/2 -moppe

du kan ju köra upp den där attityden någonstans där solen inte skiner likaså nicket :arsele :gnissla för fan gör nått annat än vara tyken i ditt första inlägg här på sporthoj.
men du kommer nog bli superomtyckt för du e ju så jävla ball

du kan ju köra upp den där attityden någonstans där solen inte skiner likaså nicket :arsele :gnissla för fan gör nått annat än vara tyken i ditt första inlägg här på sporthoj.
men du kommer nog bli superomtyckt för du e ju så jävla ball

Verkar som vi har fått en ny Alhqvist ( va det så han hette) på forumet.:gnissla

Lerka, hur många trafikpoliser har du pratat med, 2-3?
Och dem du har pratat med, va du då dum nog att säga att man inte får skjutsa på en lätt mc om man är under 18 år, så att dem sedan med ett leende på läpparna gav dig en böteslapp?:tomten

woot ? vem är alhqvist? tänkte du på mej eller storken? :)

inte så att jag har räknat men 5+

Sa aldrig att man inte fick skjutsa. frågade mer som "om man fick skjussa" och då har de flesta (cirka 3 st :P) sagt ja pga att man får det med mopeder.

fy fan va dryg kille... men iof han e den enda utav oss som håller sig till topic. men endå fy fan. Alhqvist va de han med en gul hyosung comet? som satt och peka finger och tyckte han va coolast i stan?

fy fan va dryg kille... men iof han e den enda utav oss som håller sig till topic. men endå fy fan. Alhqvist va de han med en gul hyosung comet? som satt och peka finger och tyckte han va coolast i stan?

Haha :hoppskrat

Det har du rätt i men har "lerka" inte redan fått svar på sin fråga så vi kan ignorera den här tråden eller ska den liksom nästan alla andra trådar här på 125 forumet, balla ur?? :näsblod

EDIT: P.s man får INTE skjutsa (kolla stavningen) på en lätt mc om man INTE fyllt 18.. :7peta

Hejsan, sluta va så taskiga mot min homie-boy Lerka, Han ville helt enkelt bara förklara att våra kära Liijdingöö poliser är otroligt snälla! Och bara för the record så var de mig han skussa.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT