Torsdagsrace!!!

• Thread starter Thread starter xx
  • Start date Start date

xx

"RWP"
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
1352cc
Torsdagen den 12/-04 samlas mc:åkare vid Max (Vaksalag.) kl:17.30 för att gemensamt åka till Lunda via småvägar kl:17.45

Ansvarig vid Max är Limpan :tummenupp

Kom ihåg att det är viktigare att ha kul än att komma först :fatta!

Tänkte bara informera om att när jag pratade med polisen om fjällnoraträffen, så pratade vi även lite om mc i allmänhet i länet.
Det framkom då att dom fått påringningar om höga hastigheter FRÅN Lunda några torsdagar.
Ditresan hade ingen klagat på enligt honom.
Blir det många klagomål kanske det är negativt för fortsatt torsdagsverksamhet.

Lindén skrev:
jorå om jag hinner byta tändstift.... Vilken tid rejsar ni?

Taget från URMCK:s hemsida....

Vi kommer att köra race varannan torsdag, mellan 18.00 - 21.00. Test körning sker hela tiden, vi kommer att lotta träningsstegar vid 18.45 för att vara igång ordentligt vid 19.00 Det kommer att kosta 20 kr för medlemmar och 50 kr för icke medlemmar att deltaga på träningen

www.urmck.net

//Lotta

Skit oxå, var det idag :gnissla

Får sitta på jobbet och träna på starter istället :D

Kommer det gå att köpa käk där idag, tro? Hamburgare eller nåt sånt?
Stressigt som fn som vanligt :(
:) Jocke

Lucky Luke skrev:
Tänkte bara informera om att när jag pratade med polisen om fjällnoraträffen, så pratade vi även lite om mc i allmänhet i länet.
Det framkom då att dom fått påringningar om höga hastigheter FRÅN Lunda några torsdagar.
Ditresan hade ingen klagat på enligt honom.
Blir det många klagomål kanske det är negativt för fortsatt torsdagsverksamhet.

Har några jobbkompisar som bor längs med vägen. Några gnäller och några säger bara att de kör skitsnabbt och bryr sig inte mer i det och en tycker att det är skitkul :D

Är ju inget kul om det blir som det var på 288:an på Rörken-dagarna förra året, snutar överallt hela tiden :( Men det är ju upp till folket, så att säga.

KOmmer jag med ..så Brinken o gänget får lite motstånd :lol
Nåja..det måste ju finnas lite utfyllnad.så dom slipper köra ensamma,man ska tänka på publiken oxå :7peta

fick pyspunka i måndags på rörken, märkte det i tisdag. gick inte o laga punkan på verkstad heller.. men nu är nytt däck monterat så nu ska bara hjulet på hojen sen är ja igång igen. :) men missar lunda ikväll juh.. :(
/z

Lindén skrev:
d var gött o få lite pisk =)

Jag håller med dig jag. Otäckt kras-fras i lådan i finalen, fast vad man man vänta sig av en motor man plockat ihop av delar man slängt i "utslitet-men-kanske-kan-det-komma-till-nytta-lådan". :D

Mjä, slutåkt där med turbohojen innan den fått besöka SBP och fått en kråka. Banditen behöver rastas, börjar samlas lite väl mycket damm på den.

Kul att det kom så pass många hojar till slut. Såg väldigt glest ut i 6-tiden.

XX och URMCK tackar för visat inresse och bra kört/disseplin i kväll :klappar

Även vill vi tacka tokar som kommer från Sundsvall, Timrå, Gävle och Stockh som förgyller våran kväll trotts att det är en bit att åka :Bugar

Som jag sa förut... Den viktiga är inte att vinna utan att ha roligt :)

Back