Torsdagskörning 14/4

OK, då kör vi samling senast 18:00 donken Väsby. Så hinner alla.
Du kan ju dessutom norrvägarna, jag hittar inte där uppe. Uppdaterar högst upp oxå.

Pratar vi bombrepa nu, eller törs man följa med?
Jag är helt klart lite ringrostig, men jag lovar att det går bättre nu än på vår katastrofrunda i lördags :tummenupp

Pratar vi bombrepa nu, eller törs man följa med?
Jag är helt klart lite ringrostig, men jag lovar att det går bättre nu än på vår katastrofrunda i lördags :tummenupp

Klart du ska med, Ragge får väl vänta i korsningarna på oss. Själv känner jag för att köra "inspirerat" men eftersom jag inte kan vägarna så blir det snarare Snigelrepa för min del.

Har bara kört en halvtimme i år så kommer jag så blir det suuuperlugnt tempo även för mig.. ringrostig e bara förnamnet..

Yes, den blygheten känner vi ju till. Pröva med att trä en påse över huvudet så döljer du din rodnad i alla fall. Stamningen vet jag inte vad du ska göra åt. :rolleyes: :D :krama

Ååååh , vad guligt sagt :)!!

Norrunda blir perfa!! Jag kommer ta hojen till jobbet, så jag hinner gott och väl till 18. Ett avslut på svea/donk kunde ju vara trevligt.

PS: Jag tar med egen påse att dra över skallen! :papperspåserules

Hej!
Vet inte vart detta passa in mest men tror här ;)
Jag undrar om det finns några träffar samåkningar man kan åka med på? Håller just på att skaffa a1 kort och så eller måste man ha lite värre hojar?
Tacksam för svar!
Rubbe!

Klart du ska med, Ragge får väl vänta i korsningarna på oss. Själv känner jag för att köra "inspirerat" men eftersom jag inte kan vägarna så blir det snarare Snigelrepa för min del.

Vad är det som säger att inte ni får vänta på mig? ;)Med tanke på ringrost, asfaltsdamm, grus, ovana bilister och temperatur så är ett lågt tempo att föredra. Att hålla igen lite under April månad brukar kännas som en god idé ända tills hornen växer ut under hjälmen och allt förstånd försvinner :D.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing