GSXR1100R
The older i get the faster i was
Vi träffas hemma hos mig 18.00 sharp, välkommna ni som vet var jag bor, en liten runda på 10-15 mil om vädret håller i sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Vi träffas hemma hos mig 18.00 sharp, välkommna ni som vet var jag bor, en liten runda på 10-15 mil om vädret håller i sig.
Ok vi är 25-30 stycken, vi kommer ca:22.00-23.00jtds skrev:kom förbi sen så drar jag igång kaffehurran...
Skorpan e på besök från Götet..
GSXR1100R skrev:Vi träffas hemma hos mig 18.00 sharp, välkommna ni som vet var jag bor, en liten runda på 10-15 mil om vädret håller i sig.
GSXR1100R skrev:Ok vi är 25-30 stycken, vi kommer ca:22.00-23.00![]()
Jag ska ut å gasa Missilen nu! Misstänker att jag hade låg spänning i batteriet, rapport kommer snart.Talpai skrev:o fixa din mc,eller du ska ha något att skylla på på lördag
![]()
![]()
![]()
Tyst nu pajjar du alltKetogaN skrev:haha.. så många "kompisar" har du inte, och om du har så hittar dom inte hem till dig..![]()
GSXR1100R skrev:18.00 dök Rogerr & Duden upp, men Duden hade kört slut på sina bromsklossar... Rogerr fick expessköra till Tamponga räjsing och handla en uppsättning megasuperdeluxekitklossar, efter lite meck rullade vi iväg 19.45 för att krångla med bankomater och tankning, nåja vi fick iaf gratis kaffe i Trelleborg, 4 grader varmt va det oxå![]()
Nåja LHS är nyttigt för digTheDude skrev:Checka in min nya avatartext
När vi väl kom iväg så blev det en skön tur! Bortsett från värmeböljan
Tack till Rogerr som agerade expressbud![]()
TheDude skrev:Tack till Rogerr som agerade expressbud![]()
Livets Hårda SkolaTheDude skrev:LHS? Vad har jag nu missat?![]()
Sluta spamma o berätta hur det gick med missilen istället!GSXR1100R skrev:Livets Hårda Skola![]()
Kronslut i vevstaksutkastaren, dessutom glappar ventilpressen & ramen måste bytasCorbenDallas skrev:Sluta spamma o berätta hur det gick med missilen istället!![]()
GSXR1100R skrev:ramen måste bytas
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti