Torsdagsbus 7/8 Torso/Lödde

ja tror det var fel på den från början med tanke på olje förbrukningen =( men men nu har den skurit så behöver inte oroa mig mer för det iaf

Hehe det är den kommentaren jag oftast får när jag säger att jag kör Triumph, "har du extra oljedunk med dig"

Men surt ändå när det skär sig...

okej småbarn! nu får ni sluta spamma tråden och fyll på våffellistan. enligt tv4s väderprognos ska det bli 25 grader på torsdag, så våfflor ska det bli. :tummenupp
nu hoppas vi att det blir som dom förutspår, håll tummarna!

Svalan, du kan gärna få skriva upp dig sjlv så folk inte blir nervösa och tror att du inte kommer. :tungan :)

okej småbarn! nu får ni sluta spamma tråden och fyll på våffellistan. enligt tv4s väderprognos ska det bli 25 grader på torsdag, så våfflor ska det bli. :tummenupp

Svalan, du kan gärna få skriva upp dig sjlv så folk inte blir nervösa och tror att du inte kommer. :tungan :)

kan ju inte lita på tv4 dom e ju uppe i stockholm :P

Ajj Ajj Sir :Bugar Jag väntar dock med att skriva upp mig tills att jag är hundra på att jag kan eller inte..

Ajj Ajj Sir :Bugar Jag väntar dock med att skriva upp mig tills att jag är hundra på att jag kan eller inte..

trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrråååååååkmåååååååns!:hihi :crash :blah

Nääähääädå Miss Money-Penny.... Vill bara inte ge dig falska förhoppningar för då blir du bara så ledsen i slutändan om det inte blir så :såjaponken :arsele :tuttar

:skrämd how did u know!?? :arsele :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...