Torsdagsbus 7/8 Torso/Lödde

Japp, det är rena kasebanan på min rygg. :D Semester är dessutom da shit! :yoparty SÅÅÅÅÅ gött!

Visst e semester d bästaste! Ja har osså två veckor från idag. Sååååå najs!:D :D :arsele

2 veckor här med! :)
:sträckautsig...fan det regnar. :huvet

sschhyyyy.....d låtsas vi att vi inte märker......d e jäääääääääääääätteeee fint väder!!!!! :D :cool:

sschhyyyy.....d låtsas vi att vi inte märker......d e jäääääääääääääätteeee fint väder!!!!! :D :cool:

Ja, jag ska följa det mottot! :D
Fasen va sjysst väder det är ute! Jag känner NÄSTAN för att köra en runda! :rolleyes:

hehe verkar som alla e sugnare på att peta varandra i ögonen än på vofflor hehe..

jag vill alltid ha vofflor med glass så sätt upp mig med

vill okcås komma och leka men jävla hojen ska ju stå på verkstad hela sommaren men så är det att köra Triumph går det sönder så får man vänta på att dom ska tillverka nya delar finns inte utrymme för dom att ha reservdelar på hyllan piss

Hehe, köp en bättre triumph då Bunde :P

Apropå semesterväder, jäkligt bra timing för första ggn... :(

Hehe, köp en bättre triumph då Bunde :P

Apropå semesterväder, jäkligt bra timing för första ggn... :(

Ja då vet du hur jag hade det under mina 38 dagars semester i juni/juli :huvet
(Det regnade dock inte så kopiöst som det gjorde idag)

vill okcås komma och leka men jävla hojen ska ju stå på verkstad hela sommaren men så är det att köra Triumph går det sönder så får man vänta på att dom ska tillverka nya delar finns inte utrymme för dom att ha reservdelar på hyllan piss

Du måste ha köpt fel modell av triumph eller fått ett söndags ex, för min har där aldrig varit några problem med :va

Du måste ha köpt fel modell av triumph eller fått ett söndags ex, för min har där aldrig varit några problem med :va

ja tror det var fel på den från början med tanke på olje förbrukningen =( men men nu har den skurit så behöver inte oroa mig mer för det iaf

Det blir väl garantijobb? :va

ja ser så ut efter mycket om och män tog bara 3 veckor innan dom tog på sig det att de skulle gå på garantin och nu kommer det ta x veckor till innan den är fixad men men får ha dubbdäck och köra i vinter eller något istället

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla