Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte på de, vi ska inte köra ett pitstopp å bada idag.. e' ju skjukevarmt ute idag ju.. ajja, ja tar me badkitt, man kan ju alltid stanna till i vikhög för ett snabbt dopp på väg till lödde, har en sån där rolig trampolin där ju,...
mest en tanke,.. ses ikväll...
Tänkte på de, vi ska inte köra ett pitstopp å bada idag.. e' ju skjukevarmt ute idag ju.. ajja, ja tar me badkitt, man kan ju alltid stanna till i vikhög för ett snabbt dopp på väg till lödde, har en sån där rolig trampolin där ju,...
mest en tanke,.. ses ikväll...

Vet inte riktigt när jag kan dyka upp så bra att veta om man ska stressa eller ej?Men om det ska badas påvägen så pyser ni väl tidigare från Torso eller?Vet inte riktigt när jag kan dyka upp så bra att veta om man ska stressa eller ej?
Jag tror inte vi kommer där ifrån fören tidigast 19:30 i vilket fall som helst![]()
Jag tror inte vi kommer där ifrån fören tidigast 19:30 i vilket fall som helst![]()

blev aningens högre hastighet hem ikväll, nu när jag hade klarglas & inte tonat som förra veckan.

Den finns nog på X antal mobiler, bl.a min.Aufan så man missade eran burnout... hoppas det finns på film!
Inte alls bra kvalle, men det är mysigt att titta på
Tack för idag, trots att bosse batong dök upp.
lite mer action i lödde, vilket lyfte besöket ner till er.![]()
fick lite brådis hem, så jag gasa direkt hem efter burnouten ifall någon undra vafan jag blev av.
blev aningens högre hastighet hem ikväll, nu när jag hade klarglas & inte tonat som förra veckan.
ses säkert fler torsdagar![]()
// Henke

|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin
Efter spionbilder, hintar o... |
|
|