Torsdagsbus 28/8

Hahah ja det fenomenet känner vi igen :hihi :hihi

jag tror dock tyvärr inte att jag lyckas komma i (person i fråga's) kläder likabra som du gjorde :hihi :hihi :rofl så jag måste tänka på att ha mitt ställ med mig :tummenupp

Hur vet du att det var dig han snackade om, tror du allt kretsar runt dig eller? :va :rofl :hihi :rofl :hihi :D :D
Gisses.. om jag hade haft 5 personliga livvakter så hade jag skrivit en kommentar här..
Nur har jag inte det.. så kommentaren får tyvärr utebli.. :näsblod

Hahah ja det fenomenet känner vi igen :hihi :hihi

jag tror dock tyvärr inte att jag lyckas komma i (person i fråga's) kläder likabra som du gjorde :hihi :hihi :rofl så jag måste tänka på att ha mitt ställ med mig :tummenupp

Hur vet du att det var dig han snackade om, tror du allt kretsar runt dig eller? :va :rofl :hihi :rofl :hihi :D :D

:7peta :sissy

Vill ha korv:

1. Svalan 2st starka o 2st coca
2. Quman 2 Tjocka stark, svag eller mild
3. spider69 2st starka
4. Tusse 2 starka
5. BEZERK 2st starka o en cola
6.

Vill ha korv:

2. Quman 2st Tjocka starka & 1st coca
3. spider69 2st starka
4. Tusse 2 starka
6.

Gisses.. om jag hade haft 5 personliga livvakter så hade jag skrivit en kommentar här..
Nur har jag inte det.. så kommentaren får tyvärr utebli.. :näsblod

alex, ja behöver hjälp! Har snart inget avgasrör kvar. :(

Vill ha korv:

3. spider69 2st starka
4. Tusse 2 starka
6. Softa 2st starka och 1st svag
7.

Hahahahah :hihi :rofl :hihi :rofl men man får ju vara hur tuff man vill bakom dataskärmen :tummenupp

hiihhiih :såjaponken :hoppskrat :hoppskrat :hoppskrat

ja om det är ett anonymt ställe där man aldrig träffar personen i fråga. inte när man en dag står där face2face o du får spank, el i detta fall Alex. Fast Alex vill bara bli spankad så han får inget spank. :D :D

korv

Vill ha korv:

3. spider69 2st starka
4. Tusse 2 starka
6. Softa 2st starka och 1st svag
7. jocke-j 2st starka korvar
8.

Vet att jag kommer vara hungrig, så lika bra att skriva upp sig! :tummenupp

jag har degglat i snart 2 måander under den tiden min trajjar har stått på verkastad

Ja jag hoppas fan de går fortare för mig eller att det börjar snöa snart så det inte känns så farligt :tummenupp

ja om det är ett anonymt ställe där man aldrig träffar personen i fråga. inte när man en dag står där face2face o du får spank, el i detta fall Alex. Fast Alex vill bara bli spankad så han får inget spank. :D :D

Man kan alltid skylla på någon annan och sen sätta igång och springa där ifrån :rofl :hihi
Men om Alex hade velat bli spankad så hade han ju vågat kommentera *påpeka* eller du har andra straff speciellt för han som han är rädd för? :banana :whip

Last edited:
För det första.. varför i helvete köper man en thriumph???

o sen en sak till... jag får väll oxå dyka upp:tuttar

Ja jag hoppas fan de går fortare för mig eller att det börjar snöa snart så det inte känns så farligt :tummenupp

Man kan alltid skylla på någon annan och sen sätta igång och springa där ifrån :rofl :hihi
Men om Alex hade velat bli spankad så hade han ju vågat kommentera *påpeka* eller du har andra straff speciellt för han som han är rädd för? :banana :whip

Svårt att skylla ifrån sig när det är svart på vitt! :tummenupp Hmm plus du är för velig för att tänka ut nåt sånt......:whip

För det första.. varför i helvete köper man en thriumph???

o sen en sak till... jag får väll oxå dyka upp:tuttar

För att de är grymma :mad: :mad: att min är sönder är ju självförvållat, inte hojens fel...

Svårt att skylla ifrån sig när det är svart på vitt! :tummenupp Hmm plus du är för velig för att tänka ut nåt sånt......:whip

hahah bjäbb bjäbb bjäbb... :sissy

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey