Torsdagsbus 16/4 Torso - Lödde

Om det skulle vara så att det inte går o komma in på parkeringen med min lastbil så kan jag bara ställa grillen nån annan stanns Då det är THE BIG MaDa FaKor

Priset per Våffla ligger på 20:- st under förutsättning att det är fler än 25st:tummenupp
Priset på Coca liger kvar på Ynka 10:-

1: Quman 3st våffler
2 Tim, tre våfflor tack!
3, Money 4 våfflor!
4. Svalan 4 våfflor!
5. spider69 3 våfflor! (Om vädret håller i sig)
6. Slipsten 4 Våfflor
7. Malmö-motard 3våfflor
8. Tulle med Donnan 4 våfflor
9.
10.

Last edited:
jag ser bilden framför mig hur ni alla står o smaskar i er våfflor hahaha!!! så ball! önskar att jag kunde vara där. Sitter fortfarande på jobb o tråkar...
Ha d så kul idag!

jag ser bilden framför mig hur ni alla står o smaskar i er våfflor hahaha!!! så ball! önskar att jag kunde vara där. Sitter fortfarande på jobb o tråkar...
Ha d så kul idag!

ja kan be tim spara en wåphla till dig, vill du ha me glass o jordgubbssylt? svalan har säkert sin kylväska med sig. :hihi el den e kvar hos er? den rosa lilla du vet?! :rofl :D

Åh herre gud! D e dags för vågen nu! My god, ja tror ja ramlar av pinnen! Du skulle komma till min födelsedag sist, körde du vilse el? :rofl :rofl

Tänkte krypa fram under stenen så jag tittar förbi.. Kommer med ett nytt hoj märke mazda 323 :hihi

1: Quman 3st våffler
2 Tim, tre våfflor tack!
3, Money 4 våfflor!
4. Svalan 4 våfflor!
5. spider69 3 våfflor! (Om vädret håller i sig)
6. Slipsten 4 Våfflor
7. Malmö-motard 3våfflor
8. Tulle med Donnan 4 våfflor

Last edited:
Tack för våfflorna, mycket bra gjort svalan :tummenupp
Men vem f.n är det som beställt vinden. Kastvindarna slängde ju nästan över mig på fel sida av vägen när jag körde hem.

Till nästa vecka beställer jag härmed 20+, sol och en varm bris.

Skit goda våfflor!! :tummenupp

Jag är ispinne!!!!! Vill ha värme nuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! Nästa vecka får d fan bli lite varmare. Gärna på lördag med, vet inte hur ja ska klara av vilse-turen annars. :gnissla

Det var jävligt najs me våffler idag det var nog tur att vi hadde den stora grillen annars hadde vi nog alla frusit fast:gnissla

Kan meddela att det var riktigt många bilar i lödde ikväll. dock så var jag ganska ensam med 2 hjuling där, där va nog 2 stycken till:P MEN fritt från farbror blå va det iaf så det blev körning!
Men stå där o frysa var inte så spännande ! :tungan

Kan meddela att det var riktigt många bilar i lödde ikväll. dock så var jag ganska ensam med 2 hjuling där, där va nog 2 stycken till:P MEN fritt från farbror blå va det iaf så det blev körning!
Men stå där o frysa var inte så spännande ! :tungan

d va helt sinnesjukt kallt, lite för långt att köra till lödde o sen tillbaka i nästan minusgrader. sorry, får hoppas d blir varmare nästa vecka. då kanske du hinner till torso. :tummenupp

Där gick vi och väntade, och enda mc vi såg stod pakerad, tyst och inte en ägare i närheten :tungan

Illa illa ni, lite kyla har man aldrig dött av :hihi

Yepp, kommer inte att tina på länge !! Ja det ska jag nog kunna planera in om vädret är bättre. Grillning är ju aldrig fel :)

Där gick vi och väntade, och enda mc vi såg stod pakerad, tyst och inte en ägare i närheten :tungan

Illa illa ni, lite kyla har man aldrig dött av :hihi

Då kan det ha varit min hoj ni såg parkerad kanske? där va ju inte så många att välja på...
MEN det var jevligt kallt att köra hem sen !

Last edited:
Jag mötte dig i nåt ljuse, men du fattade kanske inte att det var jag. Du såg inte ut att fatta iaf. :)

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP