Torsdagsbus 10/7 Torso/grill - Lödde/stunt

Badkläder medtages!

Ifall nån blir sugen att bada. Kanske innan vi drar till lödde eller kanske vid lödde nånstans. Vi tar det som det kommer men ta med dom som är sugna.

Idag ska jag ha me min kamera, så ja vill se lite hud. :D :arsele :D

Ifall nån blir sugen att bada. Kanske innan vi drar till lödde eller kanske vid lödde nånstans. Vi tar det som det kommer men ta med dom som är sugna.

Jag har massa hud, och dina badkläder.. hmmm..

Jag tar oxå med en kamera så behöver du inte oroa dig för att inte fastna på någon bild eftersom du ska stå bakom din egen hela tiden.:tummenupp :D

Jag har massa hud, och dina badkläder.. hmmm..

ja har typ 20 andra par bikinis så d e ingen stress. :D du får gärna häng upp handduken så den kan få torka lite. sen kan du jätte gärna få ta me den.:tummenupp plssssssssssssss! :) :tuttar

Kan hända att jag dyker upp med mina 2 kompanjoner, batterier och minneskort vid min sida.

ja har typ 20 andra par bikinis så d e ingen stress. :D du får gärna häng upp handduken så den kan få torka lite. sen kan du jätte gärna få ta me den.:tummenupp plssssssssssssss! :) :tuttar

.... Det gjorde jag direkt när jag kom hem..... dock regnade det dagen efter så man kan säga att den e tvättad med.. :rolleyes:

1. daniel83 - 2 STORA STARKA,
2. AleX - en sån 50cm korv och en stark
3. Mr K - 2 Starka ...
4. Jojjeman - 2 starka grejor
5.//Softa// - 2st "medium"
6. Green- 2st svaga jaha där ser man
7. Svalan 2st krydiga
8. Krisse 2st starka
9. Axel 2st kryddig/svag
10. Tusse 3st stark och stora:tummenupp
11. heke/Fredrik - 2 st starka

Förresten, blir det runda till Lödde så det är lönt att hänga på med sin KTM 660 eller blir det räserfart hela vägen?

Bara så man vet om jag nu skulle hinna att åka med dit! =)

Last edited:
3. Mr K - 2 Starka ...
7. Svalan 2st krydiga
8. Krisse 2st starka
9. Axel 2st kryddig/svag

Förresten, blir det runda till Lödde så det är lönt att hänga på med sin KTM 660 eller blir det räserfart hela vägen?

Bara så man vet om jag nu skulle hinna att åka med dit! =)

det är inga problem, det finns fler som har motarder så det är inget att oroa sig för. klart du ska hänga med dit.

nu lämnar ja webvärlden och trallar bort till min moppe. vi ses kl 6 boys (n girls om d vågar komma nåra). hajjjjjjjjjeeeeeeeeeee

Last edited:
Tyvärr måste jag stänga listan här på tråden
Men du kan fortfarande beställa via SMS på 0706-775930 fram till kl17:59

3. Mr K - 2 Starka ...
7. Svalan 2st krydiga
8. Krisse 2st starka
9. Axel 2st kryddig/svag

Trevlig kväll förrutom regn och en mindre incident.
Alla mår bra och de kan svara för sig själva när de kommer online själva så att ingen behöver skriva något "onödigt"....

http://sydsvenskan.se/malmo/article345284.ece

Tackar för all hjälp.. Har precis kommit hem ifrån akuten muskel i låret har fått sig en törn o axeln gick ur led vid marksyningen men gick rätt i läge när jag kasade o rullade färdigt... Därav lite öm. Huvudet värker o allmänt öm i kroppen..

Money mådde oxå med tanke på omständigheterna bra men ska ligga över natten för observation för hon fick hjärnskakning ska titta till henne imorgon igen..
Vi va ordentligt klädda båda två så det har väl hjälp till en del i händelsen

Alla som va med reagerade reflexsnabbt med att spärra vägen och va omtänksamma. Ska inte säga så men ska jag vurpa ska jag göra det i erat sällskap...

Tack för hjälpen med hojarna.. Har varit o kollat på min den ser bedrövlig ut.

Angående vad som hänt o hur det gick till vill jag inte skriva det än, har lite minnesluckor samt vänta o se hur det blir med försäkring o så.

Det va allt för nu!

Money mådde oxå med tanke på omständigheterna bra men ska ligga över natten för observation för hon fick hjärnskakning ska titta till henne imorgon igen..
Vi va ordentligt klädda båda två så det har väl hjälp till en del i händelsen!

Skönt att höra att det inte var värre. Hojjarna kan man alltid laga. Krya på dig:pannkyss

Jag är faktiskt mest besviken på de dåliga kaffet du bjöd på.

sug min k*k ........ hahahhahahahahahhaha:tummenupp

Last edited:
Tackar för all hjälp.. Har precis kommit hem ifrån akuten muskel i låret har fått sig en törn o axeln gick ur led vid marksyningen men gick rätt i läge när jag kasade o rullade färdigt... Därav lite öm. Huvudet värker o allmänt öm i kroppen..

Vi va ordentligt klädda båda två så det har väl hjälp till en del i händelsen

Alla som va med reagerade reflexsnabbt med att spärra vägen och va omtänksamma. Ska inte säga så men ska jag vurpa ska jag göra det i erat sällskap...

Tack för hjälpen med hojarna.. Har varit o kollat på min den ser bedrövlig ut.

Angående vad som hänt o hur det gick till vill jag inte skriva det än, har lite minnesluckor samt vänta o se hur det blir med försäkring o så.

Det va allt för nu!

Skönt att det gick så pass bra för er båda=) kyra på er så vi kan ut o förstöra lite mer hehe..

vi kollar till din hoj imorron.. ska nog inte va så svårt att få den körbar igen:yoparty

Men vad gör ni:huvet
Här lämnar man er själva en lite stund.

Skönt att höra att ingen skadade sig något värre.
Någon som vet hur det gick för vår Polack?

Skönt att det inte blev värre med er. Krya på er både två.
Tack för trevligt sällskap fast oturen var framme. Hoppas man får följa med fler gånger.

Om intresse finnes så drar jag igång min kvällskurs i "Konsten att laga sånt som ser totalförstört ut"
eller "Allt går med maskeringstejp"

Back