Torsdags åkningen (Stockholm, 14/8

P-son skrev:
Citat TV4: "Ett lågtryck kommer att sätta sin prägel på vädret i dag. Det har sitt centrum över Dalarna och ger moln – utöver Svealand – också i södra och mellersta Norrland, där det blir regn och temperaturer på ca 15 grader. " :o - Slut citat TV4
Kul. Snart kommer snön också :5sure

Fast de ger en ju i o för sig tillfälle att bosätta sig i verkstan o få klart knarren nån jävla gång :tummenupp
 
funderade på att ev åka med och kolla hur det är att köra med de stora grabbarna men det sket sig.... :( .. Hoppas ni hade kul iaf..... Kanske får följa med nästa gång???
 
RoLLER skrev:
Du mötte GPF, Stockel, va hettehan nu igen då.... nåt med C (sorry jag e så dålig på namn) Osså bakslangskungen RoLLER såklart ;)

Vilken tid kom ni dit?? Jag och backe var där till 21.00 sedan kom det in sjukt mörka moln så vi drog oss hemmåt.. Klarade ni er utan regn?

Tack för igår Gixxer-Anders och Backe... Lite mycket vind första tiden annars var det ok. Backe = Kung på slangen.

//J
 
Mr J skrev:
Vilken tid kom ni dit?? Jag och backe var där till 21.00 sedan kom det in sjukt mörka moln så vi drog oss hemmåt.. Klarade ni er utan regn?

Tack för igår Gixxer-Anders och Backe... Lite mycket vind första tiden annars var det ok. Backe = Kung på slangen.

Nä vi råkade ut för regnet på vägen hem, blött var det.. :fakta
 
Mr J skrev:
Vilken tid kom ni dit?? Jag och backe var där till 21.00 sedan kom det in sjukt mörka moln så vi drog oss hemmåt.. Klarade ni er utan regn?

Tack för igår Gixxer-Anders och Backe... Lite mycket vind första tiden annars var det ok. Backe = Kung på slangen.

//J

:tummenupp :tummenupp
 
Tack för igår!

Kul kväll i jordbro med en del bus... :)

Försökte hänga på er från medis till länna men oj vad frånåkt jag blev:(
Nästa år blir det andra bullar... :squid
 
Backe skrev:
Tack för igår!

Kul kväll i jordbro med en del bus... :)

Försökte hänga på er från medis till länna men oj vad frånåkt jag blev:(
Nästa år blir det andra bullar... :squid

Hehe.... det var mig du stod breve vid röljuset korsningen Götgatan/Ringvägen.

Åsså säger du... bakhjulet till Globen då!?

Är han spritt språngande galen tänkte jag,
och låtsades att inte höra! Stack fort som fan ist :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top