Torsdag kväll 28/4

Så tidigt.. de va det jävligaste.... jag är både skitnödig och grottmongo hungrig så jag vettifan om jag hinner med å sitta på hojen om 15:/

haha men va fan gå o kläm ut o hoppa upp så ses vi när du e klar, men vart? bor du norr eller söder?

bestäm ni så kommer jag, skogis kanske......

Last edited:
haha men va fan gå o kläm ut o hoppa upp så ses vi när du e klar, men vart? bor du norr eller söder?

bestäm ni så kommer jag, skogis kanske......

hahahah japp det är kirrat nu... ska bara över till morsan och farsan och käka lite pytt i panna... får se vad klockan blir men om den inte tickar iväg allt för fort så hoppar jag upp på hojen så fort jag käkat klart skriver här när det med är kirrat.. så kan ni komma överens om en tid och plats... jag bor söder om söder;)

hahahah japp det är kirrat nu... ska bara över till morsan och farsan och käka lite pytt i panna... får se vad klockan blir men om den inte tickar iväg allt för fort så hoppar jag upp på hojen så fort jag käkat klart skriver här när det med är kirrat.. så kan ni komma överens om en tid och plats... jag bor söder om söder;)

ok ok men ska vi säga donken i upplandsväsby om 20....:yoparty eller du kanske inte hinner hahahahaha.
nå men vad säger vi? jag drar på mig prylarna går till hojen o tankar fanskapet o rullar mot skogis, det e ju typ nära för alla:banana

problemet är bara att solen går ju fan ner om 1 timme o 15 min...

sorry man...snurrigt värre indeed! Mörkt visir - kass sikt.
Hojta till när donken i väsby hägrar nästa gång.

Sugen som fan på att åka men jag står och målar på huset. Fick mig dock ett gott skratt efter att ha läst förvirringen i denna tråd :tummenupp

Jag och CBR4ever åkte in till stan. Posöråkte lite, tillverkade vår egna gocartbana på djurgårn, skrämde småflickor med varvstopp och eld!

det kallar jag en kväll att minnas^^:banana

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...