Torsdag 30 augusti, Brommarondellen 11.00

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Fick en förfrågan från en person på ett annat forum köra i veckan så gör ett event nu för oss lediga/arbetslösa. Festis och bredda mackor gäller och inte "fiiina" ställen och räkmackor.

Välkomna till Brommarondellen torsdag och vi åker först förbi mig i Bollstanäs då jag måste vittja/plundra min brevlåda samt hämta upp hårklipparen (ser för djävlig ut i håret idag...). Inte varit hemma på två månader nu då jag bara kör hoj och har fantastiskt intimt umgänge med en kvinna i Tyresö -"say no more"...

Sen upp mot Gottröra och en plats vi kan kolla upp för kantareller jag vill kolla av och betalt för sig tidigare (ta med påse plocka trots usla svampsommaren/hösten 2018). Vete tusan sen. Det får ni bestämma.

be there.jpg
 
Last edited:

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Intiativförmågan kan man inte klaga på, dina snäva preferenser och udda/unika kombinationer däremot. Tömma brevlådan? Plocka svamp?
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Intiativförmågan kan man inte klaga på, dina snäva preferenser och udda/unika kombinationer däremot. Tömma brevlådan? Plocka svamp?

Tja, har väl "bokstäver" men tycker att det när det gäller hojåkande gäller det ju att hitta annat idag för att locka folk. Roligt tycker jag att göra något annat än att att bara åka och fika på en tur. Lite svamp idag, imorgon kanske något mera mera "lärvärt"?

Hare gött!
 

Bomagin

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2011
Ort
Hässelby
Hoj
Ktm 1290 Super Duke GT 690 enduro R
Man ska nog inte leta fel det viktiga är att åka hoj och ha kul Jag hänger på om det inte regnar
 

perjul

Jajamän, visst är det en Biltemahjälm!
Gick med
24 Aug 2007
Ort
Årsta
Hoj
Suzuki DL650, Kawasaki KLX650
Jag ska nog kunna komma loss för lite körning. Om så är jag med fram till svampplockningen, vilken jag hoppar över och rullar vidare :) .
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Vädret ser ju inte hundra ut. SMHI ändrat sig lite. Men visar sig väl närmare? Så hoppas vi syns på OK/Q8, Brommarondellen imorgon och i okey väder.

När det gäller svampplockning tänkte jag bara vi kunde åka förbi stället jag vet och titta om det finns något för kommande rena svampstunder med damen min. Inte vara i skogen i skinnställ, så typ bara som en rökpaus och direkt vidare på nya mål :)

Nu har jag "bäddat" för att göra kaffe i termos, ost/skink -mackor. Glömde köpa festis...

Fridens i stugan!
 
Last edited:
Nyheter
Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top