Torrent tracker invites!

BackStabbaren

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2010
Hoj
07:a Yamaha XV1900 STRATOLINER
Hejsan allihopa!

Jag söker invites till någon tracker som t ex. Swebits, softmupparna eller torrentleech! Har letat i år och dagar men det är svårt att få tag på. Det ända jag har att erbjuda idag är Tvtorrents som är en grym sida för serier! Tack på förhand

Om du inte får napp här på SH,så kan du besöka och regga dig på torrentinvites.se och försöka att byta/req där!

Btw - Softmupparna kör inte med invites

Är tvtorrents något att ha då? Om man redan sitter med ett gäng av de bättre sidorna menar jag.

Kan du motivera mig till att vilja ha en invite till tvtorrents kan jag erbjuda dig antingen swebits eller torrentleech.

Invite till tvtorrents eller torrentbytes sökes med ljus och lykta. Betalning i natura.

TVTorrents är helt ok,dom kör med uppackade filer (inte rar)
Det finns även ett system med credits istället för ratio,

Torrentbytes kör inte med invites,dom har öppen reg hela tiden,när någon blir bannad/avreggad m,m så finns det 1 plats över,så kör F5 på registreringssidan ett tag så kommer Ni nog in:tummenupp
(Dock så ska dom ha en krånglig reg,så läs noga!)

TVTorrents är helt ok,dom kör med uppackade filer (inte rar)

Inte livsviktigt IOFS, men har TV torrents Swesub's eller är det bara otextat?

Jag föredrar oftast otextat, men ska man dra hem något man kan softa i sängen kan det ju vara bra om det funkar att ha låg volym

Främst är det Big Bang Theory jag letar, det är lagom hjärnintensivt att somna till, det gör inget om man sover bort ett avsnitt, nästa avsnitt är inte beroende av det osv...

Har någon en invite så byter jag den mot en luftgitarr jag fick för min sista Spotifyinvite.

Jag använder nästan bara isohunt.com där finns det mesta. Annars använder jag även btjunkie.com thebox.bz (endast brittiska produktioner och kräver invite) och asiatorrents.com för asiatiska filmer.

Jag hittade the big bang med swesub på annat ställe, så I'm god for now...

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt