Torque??

Jimmy I skrev:
Nu har Hollywood betat av subkulturer som bågar och bilar. Vad blir det nästa gång? Skateboarding och BMX?

Finns bara en Skateboardfilm som är värd namnet. Trashin från -86.

Per Welinder är med i en scen också...rätt coolt...

Såg Torque precis, Toroque.DVDSCR.XViD-HeAT

Det var ju underhållande, ta den för vad det är... en komedi :rofl Jag garvade hårt ett par gånger

IO skrev:
Såg Torque precis, Toroque.DVDSCR.XViD-HeAT

Det var ju underhållande, ta den för vad det är... en komedi :rofl Jag garvade hårt ett par gånger

vart fasen fick du tag på den? Toroque.DVDSCR.XViD-HeAT

jag har letat halft ihjäl mig ju :huvet :4skrika

Okay, nu har jag också sett den :D

Fan va produktplacering det var i filmen, Aprillia, stod över hela huvudrollsinnehavarens ben, samt cykel, hans ena rival kör en Daytona 955i, vilken var över hela duken några gånger. De stannar och köper Doritos, syns även några Poschar, me fin loga inzoomad. Precis i början kollar killen även på sin klocka som är maximalt inzoomad, en fin Hollywood Polo, Quartz.
Alla skådisarna i ena gänget har genom hela filmen på sig olika linnen, t-shirts me olika bandnamn, Ramones, Metallica. Visa/MasterCard syns lite fint vid ett av rastställena. I slutet av filmen fightas två tjejer på hojar mot varandra, där fighten börjar med att var och en, står vid varsin enorm skylt som säger Cocacola resp. MountanDew.

Realismen är slående genom, hela filmen, men i slutet, blir den som bäst, när han kör sin "motorcykel med helikoptermotor, med chassi av allumin", vars tank blir sönderskjuten, vilket leder till att han flyger av i omkring 300, landar lite fint, glider några meter, och ställer sig upp, och fortsätter.

En dålig action film bland många, vilket du kan ha lite roligt åt, då de kör massa motorcykel och tar up det eviga "crotchrocket vs HD"

Bifogat

• 00000694.gif
    00000694.gif
    2.4 KB · Visningar: 77
Last edited:
Torque är en av dom dåligaste filmerna jag sett...

Skulle det inte varit för att dom körde hoj så skulle den få 10 minus av mig...

Rekommenderar inte någon att se den

Ja, den är inget vidare. Några riktiga lågmärken :huvet är när de kör i "skogen", kör PÅ och i tåget och när tjejerna fightas på och med hojarna ...

Ska man säga något positivt om den så skulle det kunna vara att den är bättre än "Biker Boyz" ... vilket inte säger så mycket eftersom den suger rejält :arsele ...

...helsågning..vilken skitfilm....... :arsele
Bättre att se på las vegas Boyz filmerna, dom är i alla fall kul,..... :3freak

Shidoshi skrev:
Ja, den är inget vidare. Några riktiga lågmärken :huvet är när de kör i "skogen", kör PÅ och i tåget och när tjejerna fightas på och med hojarna ...

Ska man säga något positivt om den så skulle det kunna vara att den är bättre än "Biker Boyz" ... vilket inte säger så mycket eftersom den suger rejält :arsele ...

Meeen shit Man!! .. vakna!! .. hur ofta får man se 2 luder som fäktas på bakslangen!! .. haha .. astungt ju!! .. :tomten

Såg filmen häromdagen... Införstådd med att den skulle vara "overklig" men tänkte att man kanske kunde få se några snygga hojar/klipp....
Men icke!!! Vilket skit!!

åh fy fan

Den är så jävla dålig att den borde användas som propaganda för customhojar och EU-moppar... :huvet

tom bikerboyz är ju bättre å den e fan inte bra... :gnissla

Borde fan vara olagligt att göra så dåliga filmer. Med dödstraff. :mad:

"Allt om mc" skrev att de på pressreleasen hade berättat att de kör med en Aprilia rsv millle som gjorde 0-100 på 6,4 sekunder och toppade 180km/h. Jag misstänker dock att de riktiga klantskaften är "allt om mc" som förmodligen inte hört talas om mph. :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman