Torque??

jiGGa

Fegis - Nu med nya ögon!
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
Retta
Kan någon fixa filmen Torque på DVD?
Helst i Sthlms trakten

Remus skrev:
www.dvdboxoffice.com har den... Beställ den & du har den i lådan om ett par dagar..

VAD DU ÄN GÄR BESTÄLL INTE DEN FILMEN!!!...
DEN ÄR TOTALT VÄRDELÖS.... du har antagligen sett Fast and the furious och uppföljaren till den!... Torque är minst 10 gånger sämre! OBS det är enligt min mening... tycker inte du ska köpa den helt klart INTE värt pengarna. Kan du lika bra köpa en riktig Stunt film som Judgement Day 2 eller liknande!

mvh // sunkan

Se den inte det är den värsta mopedfuckorullen jag sett, den är ju t.o.m overkligare än ett tvspel!!! Den får 5 av 5 spyor :zpy :zpy :zpy :zpy :zpy

JAsså är den så dålig .. Jag som hadde tänkt hyra den när den kommer ut. Men nu blir jag lite tveksam. :va

Nu har Hollywood betat av subkulturer som bågar och bilar. Vad blir det nästa gång? Skateboarding och BMX? Har bara sett trailern på Torque och det var tillräckligt för att magsyran skulle börja flöda. Ice Cube har huvudrollen. Det säger allt. :arsele

Mr_Eddie skrev:
Internet.. tanka... hej....
Har inte hittat den årkar inte leta. Fins så mycket skit på nätet. Laddade ner en gång så var det bög p-rulle istället :huvet

Torque (2004) *DVD SCREENER* SVCD komm i går och
Torque (2004) *DVD SCREENER* DVD-r komm i dag såg jag....

Last edited:
Jimmy I skrev:
Nu har Hollywood betat av subkulturer som bågar och bilar. Vad blir det nästa gång? Skateboarding och BMX? Har bara sett trailern på Torque och det var tillräckligt för att magsyran skulle börja flöda. Ice Cube har huvudrollen. Det säger allt. :arsele

Pointbreak- Snut infiltrerar surfskurkar och blir fast av den eldiga livsstilen.
Cut away- Snut infiltrerar skydiveskurkar och blir fast av den eldiga livsstilen.

:tummenupp

Teo skrev:
Pointbreak- Snut infiltrerar surfskurkar och blir fast av den eldiga livsstilen.
Cut away- Snut infiltrerar skydiveskurkar och blir fast av den eldiga livsstilen.

:tummenupp
Missa inet Drop Zone med westley snipes samma där

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma