Torque

kajlyl skrev:
inte denna avdelningen!! här ska det vara 100% skitsnack, smutskastning och allmänt skojjande ;)

Rätt Analkanal... o pungis är ytterst omogen :D

Ja, jag e asmogen för jag har aldrig gillar bil/mc-filmer ;)
Mc-filmer är nog värst.

Har inte sett Biker boyz eller denna nu. Men SE dem måste man ju - som med GR :rolleyes:
 
Last edited:
Inte behöver man nån mcfilm att titta på. Bara bunkra upp en skål chips och läsa hur ni pajkasta varann så är kvällen räddad.
 
åhnej, Ice-cube eller Ice-tea eller vad han heter är ju med. Born to flopp!
 
Var det bara jag som såg lilla jönssonligan på tv ikväll? Tänkte att vi kunde göra en omogen-klubb annars.. :rolleyes:
 
Pungis skrev:
Du säger alltså att jag är omogen för att jag gillar en viss sorts filmer?!

Folk har jäävla problem med att hålla sig till ämnet här. Sluta snacka om vad du tycker. Snacka fakta! Forum ska vara fakta!

Kass mögfilm för omogna människor utan hjärna=Fakta
 
Pungis skrev:
...
Sluta snacka om vad du tycker. Snacka fakta! Forum ska vara fakta!





Hmmm, var tvungen att läsa den här tråden en gång till. Just den här kommentaren måste jag säga ligger klockrent på ett diskussionsforum!
 
Efter jag sett bikerboys hade jag f*n imig lust o slänga ut datorn genom rutan. Sicken J*VLA DYNGA!!!! O varför man klagar på sån här skit o inte annat beror väl på att man har en viss uppfattning om hur en hoj funkar. Ta ngt moppefucko o han blir totalimpad eftersom han inte har en aning
 
Ser folk fortfarande sådant skräp? Man tycker att vi borde ha kommit längre i dagens samhälle. Se något vettigt i stället. Hyr Lilja 4-ever om ni inte sett den.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top