torque

XeNo

snigel
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
600RR-05(såld)R6-06(såld),660 raptor(såld)LTR 450
såg precis filmen torque....visste lite innan att d skulle vara överdrivet men fick mej iaf o längta efter våren/sommarn...vad tyckte ni?

har tyvärr inte sett den, har dock sett bikerboyz. den var ganska patetisk :D

Torque är inte mycke o hänga i julgran....
Finns det nån bra MCfilm förutom alla stunt/race/krash filmer?

JiMpA skrev:
har tyvärr inte sett den, har dock sett bikerboyz. den var ganska patetisk :D

bikerboyz är ju helfrän, eller nåt. :rolleyes: . nej nu blir jag tvungen att kolla på torque en gång till bara för att spy lite på allt det skitdåliga i filmen, så jäkla härligt att huvudpersonen är en vandrande reklampelare .. :)

sov gott

Snälla prata inte om "Torque - På högsta växel" som den heter på svenska,
jag riktigt HATAR den filmen, speciellt glidaren som han sitter upp på i 300km/h
och när den andra killen sen trillar i 300 utan hjälm så klarar han sig i princip utan skador.

ååh få mig inte att tänka på skräpet.

Tur att man hann höra recensionerna av Torque på Filmkrönikan innan man bestämde sig för att kolla in den..

Bikerboyz är ju annars ett ganska säkert kort. Jet-hjälm, sporthoj och kläder samt halssmycken som inte rör sig en mm i fartvinden när de närmar sig 300.. :tummenupp

Sämst är ändå när brudarna börjar fäktas med framhjulen. :zpy

majtii skrev:
Sämst är ändå när brudarna börjar fäktas med framhjulen. :zpy
ja, helt sjukt löjligt.

eller höghastighetskörningar på sanddynor, Honda VTR SP1 som låter som en radfyra (man hör bara radfyra-ljud från hojarna)

MattE. skrev:
ja, helt sjukt löjligt.

eller höghastighetskörningar på sanddynor, Honda VTR SP1 som låter som en radfyra (man hör bara radfyra-ljud från hojarna)
Ja det är 100% komedi!
:lol

Torque ska ju vara för mc-intresserade som Fast And The Furious är för bil-intresserade. Alltså bara för syns skull se bra ut.
Är nöjd med båda filmerna som ett "start-skott" för denna typ av film, men vill ABSOLUT att dom ska bli bättre....

Fotnot: Om man nu jämför den här filmens otroligt osannolika händeser så skiljer den sig inte mycket från övriga Hollywood-filmer.

Har inte sett Torque.. Någon som sett "Cool as Ice" med Vanilla Ice i huvudrollen, körandes runt på en gixxer??.. Ingen direkt mc-film.. men den måste vara sämst!! :rolleyes:

Last edited:
crashtestdummy skrev:
startscenen är bra, när hojen kör om bilarna som rejsar, sen är resten bara skit. :D

nån som tänkt på att polisen när den stenhårda reapers killens lillebror blir dödad, beskriver en aprilia rsv som en "custom motorcycle" ? :D

riktig skitfilm.

Trots att man är mc freak så klarade jag inte se hela filmen. Blev dessutom retad av en annan hojpolare för att TT:n kördes av en brud (hade TT då jag såg filmen). Blev för mkt så jag stängde ned mitt i filmen.

Jag tycker att en av de bästa grejerna med den filmen är att de kör med kåpförsedda offroadhojar när de kommer in på gruset. :D

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8